موبايل

دوربین گلکسی اس ۲۳ در انتظار به‌روزرسانی بزرگ

دوربین گلکسی اس ۲۳ در انتظار به‌روزرسانی بزرگ

جدیدترین پرچمدار سری گلکسی اس ۲۳ سامسونگ با نقدهای متفاوتی از سوی کاربران همراه بوده است نارضایتی آن‌ها اغلب بر کیفیت دوربین این گوشی متمرکز شده است. با توجه به توییتی از حساب کاربری معتبر Ice Universe، سامسونگ در حال آماده سازی یک به روز رسانی بزرگ برای رفع این نگرانی است.

به گزارش نیوزلن از همشهری آنلاین، یکی از مهم‌ترین مشکلات دوربین‌های سری گلکسی «اس ۲۳» باینینگ پیکسل است که وضوح تصویر را کاهش می‌دهد اما کیفیت تصویر را با کاهش نویز و افزایش دامنه دینامیکی بهبود می‌بخشد. با این حال، حتی با وجود این ویژگی، کاربران همچنان با مشکلات تار شدن عکس‌ها، تاخیر شاتر و مشکلات در حالت شب مواجه هستند.

کاربران شبکه اجتماعی ردیت، در مورد ناامیدی خود از دوربین این گوشی با صدای بلند انتقاد می‌کنند، به طوری که یکی از کاربران می گوید: “هر چه مدت زمان بیشتری اس ۲۳ اولترا در تملک من باشد، بیشتر احساس می کنم که سامسونگ یک گوشی واقعا وحشتناک ساخته است. کاربر دیگری اضافه کرد: ارتباط سامسونگ با مشتریان خود قطع شده است. این مشکل تاخیر شاتر برای مدت طولانی وجود داشته که غیرقابل توضیح است که چگونه حل نشده است.

 

دوربین گلکسی اس 23 در انتظار به‌روزرسانی بزرگ

طبق گزارش ها، سامسونگ در حال کار روی راه حلی برای این مشکلات با بهینه سازی دوربین است که حالت شب یکی از ویژگی‌هایی است که در به‌روزرسانی آینده بهبود می‌یابد.

سری گلکسی اس ۲۳ دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابر و دوربین جلوی ۱۲ مگاپیکسلی برای سلفی است. گلکسی اس ۲۳ اولترا دارای دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی، لنز تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی، لنز پریسکوپ ۱۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی در جلو است.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا