zoomit

گلکسی F23 سامسونگ مجهز به اسنپدراگون ۷۵۰G در ۱۷ اسفند معرفی می‌شود

گلکسی F23 سامسونگ مجهز به اسنپدراگون ۷۵۰G در ۱۷ اسفند معرفی می‌شود

ماه گذشته، گلکسی F23 سامسونگ در بنچمارک گیک‌بنچ فهرست شد و حالا در گزارشی جدید از جی‌اس‌ام‌آرنا، تاریخ معرفی آن مشخص شده است. شرکت تجارت الکترونیک هندی Flipkart صفحه‌ی فرود‌ی را راه‌اندازی کرد که علاوه‌بر تأیید تاریخ رونمایی در هفته‌ی آینده، نشان می‌دهد گوشی مذکور از تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۵۰G کوالکام بهره می‌برد. بدین‌ترتیب، جزئیات کامل در روز سه‌شنبه، ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ (۸ مارس)، ساعت ۱۰ صبح به‌وقت تهران دردسترس قرار می‌گیرد.

گلکسی F23 از نمای جلو و پشت

گلکسی F23 به صفحه‌نمایشی با وضوح +FHD مجهز می‌شود. افزون‌براین، غول کره‌ای اعلام کرده است که جزو اولین گوشی سری F با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و محافظ گوریلا گلکس ۵ خواهد بود. این گوشی سامسونگ در پنل پشتی از دوربین سه‌گانه میزبانی خواهد کرد و دوربین سلفی آن درون بریدگی قطره‌ای در پنل جلویی قرار خواهد داشت.

گلکسی F23

مقاله‌ی مرتبط:

  • گلکسی A13 و A23 سامسونگ با صفحه‌نمایش ۶٫۶ اینچی و دوربین ۵۰ مگاپیکسل رونمایی شدند

همچنین، صفحه‌ی فرود گلکسی F23 در وب‌سایت شرکت تجارت الکترونیک Flipkart نشان می‌دهد که در پایین بدنه‌ی گوشی مذکور جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا و پورت USB-C و پنجره‌ی مشبک بلندگو دیده می‌شود. نسل قبلی، یعنی گلکسی F22، با قیمت رقابتی ۱۷۰ دلار (۱۴۰ یورو) وارد بازار شد و انتظار می‌رود که گلکسی F23 جدید نیز در همین بازه‌ی قیمتی عرضه شود.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا