zoomit

رندر پوکو M4 5G تغییری جزئی در بخش دوربین پشتی این گوشی نشان می‌دهد

رندر پوکو M4 5G تغییری جزئی در بخش دوربین پشتی این گوشی نشان می‌دهد

رندر جدیدی از پوکو M4 5G دردسترس قرار گرفته است که نشان‌ می‌دهد این گوشی نسبت به پوکو M3 تغییراتی خواهد داشت. براساس شایعات، پوکو M4 5G از تراشه‌ی دایمنسیتی ۷۰۰ مدیاتک، نمایشگر ۶٫۵۷ اینچی IPS و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره خواهد برد. ظاهراً این دستگاه بنابه‌دلایلی به دو فلش LED مجهز خواهد بود.

به گزارش NotebookCheck، کاربری به‌نام Abhishek Yadav اولین رندر پوکو M4 5G را در حساب توئیتر خود به‌اشتراک گذاشته است. این عکس وضوح پایینی دارد اما بیشتر المان‌های ظاهری بدنه‌ی پشتی این دستگاه را نشان می‌دهد. به‌طور خلاصه این گوشی به مدل قبلی خود که در نوامبر ۲۰۲۰ عرضه شده است شباهت زیادی دارد.

رندر پوکو M4 5G

مقاله‌ی مرتبط:

  • پوکو F4 شیائومی در گیک‌بنچ؛ ۸ گیگابایت رم، اسنپدراگون ۸۷۰ و اندروید ۱۲
  • پوکو X4 پرو ۵G و پوکو M4 پرو ۴G با نمایشگر امولد معرفی شدند

به‌نظر می‌رسد شیائومی تصمیم گرفته است جایگاه دوربین پشتی را در پوکو M4 5G اصلاح کند. در رندر فاش شده از این دستگاه، حداقل چهار دوربین در بدنه‌ی پشتی آن مشاهده می‌شود و نکته‌ی جالب، استفاده از دو فلش LED در این گوشی است. متأسفانه Yadav هیچ تصویری از نمای جلویی دستگاه به‌اشتراک نگذاشته است.

رندر فاش شده از پوکو M4 5G تأیید می‌کند که شیائومی این گوشی را در رنگ سبز تیره نیز عرضه خواهد کرد. این درحالی است که پوکو M3 در رنگ مشکی، آبی و زرد روانه‌ی بازار شد. طبق گزارش‌ها، پوکو M4 5G به صفحه‌نمایش ۶٫۵۶ اینچی ازنوع IPS مجهز خواهد شد. وضوح این نمایشگر ۱۰۸۰p خواهد بود و از نرخ نوسازی ۹۰ هرتز نیز پشتیبانی خواهد کرد. از دیگر مشخصات احتمالی این دستگاه می‌توان به دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی اشاره کرد.

علاوه‌براین انتظار داریم پوکو M4 5G به تراشه‌ی دایمنسیتی ۷۰۰ مدیاتک و حداکثر ۶ گیگابایت رم مجهز شود. گفته شده است این دستگاه در دو نسخه با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایتی روانه‌ی بازار خواهد شد. پوکو M4 5G مثل بسیاری از گوشی‌های هوشمند شیائومی احتمالاً به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز خواهد شد و از فناوری شارژ سریع ۱۸ وات نیز پشتیبانی خواهد کرد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا