zoomit

دل سه نمایشگر از نسل بعد سری U را با دقت نمایش رنگ درخورتوجه معرفی کرد

دل سه نمایشگر از نسل بعد سری U را با دقت نمایش رنگ درخورتوجه معرفی کرد

دل سه مدل جدید از نمایشگرهای سری U خود را رونمایی کرد. این محصولات از فناوری‌های نسل بعدی نمایشگرها بهره خواهند برد؛ اما مدل ۲۷ اینچی تکنولوژی منحصر‌به‌فرد صفحه‌نمایش مشکی IPS ال‌جی و نسبت کنتراست خیره‌کننده‌ی ۲۰۰۰:۱ را ارائه می‌دهد.

به‌گزارش wccftech، مانیتورهای جدید ۲۷ اینچی Dell U2723QE و U2723QX نمایشگرهای یکسانی دارند و از وضوح ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل، پنل مشکی IPS ال‌جی، نرخ نوسازی ۶۰ هرتز و نسبت کنتراست ۲۰۰۰:۱ بهره می‌برند.

مانیتور جدید سری U دل

نسبت کنتراست مانیتورهای U2723QE و U2723QX درمقایسه‌با مدل‌های قبلی، حدود دوبرابر بهبود یافته است. این نمایشگرها از ۹۰ درصد گستره‌ی رنگی DCI-P3 پشتیبانی می‌کنند و حداکثر روشنایی آن‌ها ۴۰۰ نیت است. از دیگر مشخصات این دو نمایشگر می‌توان به گواهی DisplayHDR 400 و دقت رنگ DeltaE

مانیتور ۳۰ اینچی U3023E دل نیز به پنل IPS، نسبت تصویری ۱۶ به ۱۰، وضوح تصویر ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۶۰ هرتز، حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت، طیف رنگی فوق‌العاده‌ی ۱B و کنتراست ۱۰۰۰:۱ مجهز است و از ۱۰۰ درصد طیف رنگی sRGB و ۹۵ درصد طیف رنگی DCI-P3 پشتیبانی می‌کند.

مانیتور جدید سری U دل

در بخش ظاهری، دل نمایشگرهای جدید را با حاشیه‌های باریک در هر چهار طرف طراحی کرده است و پایه‌ی بادوام آن‌ها امکان تنظیم ارتفاع و چرخش را دردسترس کاربر قرار می‌دهد.

مانیتور جدید سری U دل

مقاله‌های مرتبط:

  • دل مانیتور ۴K و ۳۲ اینچی UltraSharp را رونمایی کرد
  • رونمایی دل از ماوس بازی بی‌سیم Alienware Tri-Mode

مانیتور ۳۰ اینچی جدید دل از رابط یواس‌بی سی بهره می‌برد و از منبع تغذیه‌ی ۹۰ وات خارجی پشتیبانی می‌کند. همچنین، درگاه یواس‌بی A و یواس‌بی سی، DisplayPort ،HDMI و درگاه شبکه‌ی سیمی را دردسترس کاربر قرار می‌دهد. دل اعلام کرده است که این فضای نمایشگر این مانیتور جدید درمقایسه‌با قبل ۱۱ درصد افزایش یافته است و از نسبت تصویری استاندارد ۱۶ به ۹ بهره می‌برد.

مانیتور جدید سری U دل

درحال‌حاضر، نمایشگرهای جدید دل به فهرست وب‌سایت رسمی این شرکت اضافه شده‌اند. مدل‌های ۲۷ اینچی U2723QE و U2723QX با قیمت یکسان ۷۹۹٫۹۹ دلار و مدل ۳۰ اینچی U3023E نیز با قیمت تخمینی ۱،۰۵۰ دلار دردسترس خریداران خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی این مانیتورهای جدید، می‌توانید به وب‌سایت رسمی دل مراجعه کنید.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا