zoomit

موتورولا Moto G200 با نمایشگر ۱۴۴ هرتزی و اسنپدراگون ۸۸۸ ماه آینده از راه خواهد رسید

در اوایل امسال بود که موتورولا از گوشی اج اس (Motorola Edge S) به‌عنوان اولین گوشی هوشمند مجهز به اسنپدراگون ۸۷۰ در چین رونمایی کرد. این گوشی مدتی بعد با نام موتو G100 روانه بازار جهانی شد. اکنون جانشین این گوشی با نام موتو G200 در راه است و انتظار می‌رود ماه آینده رونمایی شود.

اولین اشاره به وجود موتو G200 توسط ایوان بلس افشاگر مشهور صورت گرفت. طبق اولین اطلاعات فاش‌شده، این گوشی با کد «Yukon» شناخته می‌شود. اکنون جزییات بیشتری از این گوشی توسط TechnikNews فاش شده است.

به گزارش این منبع، موتو G200 مجهز به صفحه‌نمایش +FHD با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز خواهد بود. نوع صفحه‌نمایش ذکر نشده است، اما احتمال دارد که پنل به‌کار رفته در این گوشی همانند گوشی‌های اج ۲۰ پرو و اج اس پرو از نوع OLED باشد.

به گزارش Gizmochina، موتورولا تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ به‌کار رفته در نسل قبل را با اسنپدراگون ۸۸۸ همراه با ۸ گیگابایت رم در نسل جدید جایگزین خواهد کرد. همچنین دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی نسل قبل، جای خود را به حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی S5KHM2 ساخت سامسونگ که سابقا در گوشی اج ۲۰ پرو به‌کار رفته بود، خواهد داد. این گوشی به یک دوربین ثانویه‌ی ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض با قابلیت عکاسی ماکرو و یک حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. افرادی که وجود دو حفره دوربین سلفی در صفحه‌نمایش موتو G100 را دوست نداشتند باید خوشحال باشند؛ چراکه نسل بعدی از تنها یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در جلوی صفحه‌نمایش برخوردار خواهد بود.

درحال حاضر تاریخ مشخصی برای عرضه موتو G200 تعیین نشده است؛ به جز گزارشی که از عرضه آن طی یک ماه آینده خبر می‌دهد. متأسفانه این گوشی با اندروید ۱۱ عرضه خواهد شد و از اندروید ۱۲ به‌صورت پیش‌فرض روی آن خبری نخواهد بود. همچنین گزارش‌ها حاکی از آن است که این مدل با نام موتورولا اج S30 در بازار چین عرضه خواهد شد.

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا