zoomit

جدیدترین اطلاعات فاش‌شده به حاشیه‌های نامتقارن گلکسی S23 اولترا اشاره دارد

جدیدترین اطلاعات فاش‌شده به حاشیه‌های نامتقارن گلکسی S23 اولترا اشاره دارد

تاکنون بارها اطلاعات و شایعات مختلفی درباره‌ی نسل آینده گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ در فضای مجازی منتشر شده است. در حال حاضر می‌دانیم که غول کره‌ی جنوبی قصد دارد سری گلکسی اس ۲۳ را نسبت به خانواده اس ۲۲ زودتر به نمایش بگذارد.

براساس توییت منتشرشده توسط Ice Universe، افشاگر معروف دنیای فناوری، گلکسی S23 اولترا دارای حاشیه‌های نامتقارن خواهد بود و رندرهای CAD که پیش‌تر فاش‌ شده بودند دقیق نیستند. به گفته‌ی وی حاشیه‌ی بالایی باریک و پایینی پهن هستند. همچنین در توییت وی به برآمدگی پشت دستگاه نیز اشاره شده است.

افشاگر مذکور در متن توییت خود نوشته است:

اطلاعاتی درباره S23 Ultra به دست آورده‌ام. این دستگاه مانند رندر CAD حاشیه‌های متقارن نخواهد داشت. همچنین، مانند گلکسی اس ۲۲ اولترا، قاب بالایی گوشی هوشمند مذکور باریک و حاشیه پایینی پهن است. بخش سنسور فوکوس لیزری و لنز ۳X دوربین صاف نیستند و هنوز کمی برآمدگی دیده می‌شود.

در ادامه تصاویر منتشرشده توسط افشاگر مذکور را مشاهده می‌کنید:

حاشیه‌های نامتقارن گلکسی اس ۲۳ اولترا

تصویر پشت رندر گلکسی اس ۲۳ اولترا

مقاله‌ی مرتبط:

  • گلکسی S23 اولترا نسبت به نسل پیشین حاشیه‌های نازک‌تری خواهد داشت

Ice Universe چند روز پیش توییتی منتشر کرده بود که نمایشگر و بخش پشتی گلکسی اس ۲۳ اولترا را به نمایش می‌گذاشت. در آن تصویر شاهد حاشیه‌های متقارن بودیم اما حالا به نظر می‌رسد رندر مذکور دقیق نبوده است.

هر روز که به مراسم رونمایی سری گلگسی S23 نزدیک‌تر می‌شویم، اطلاعات بیشتری از این خانواده منتشر خواهد شد. باید برای دستیبابی به اطلاعات دقیق‌تر زمان بیشتری منتظر ماند.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا