zoomit

زنگ جدید Eufy از دو دوربین برای محافظت از خانه‌ی شما استفاده می‌کند

یکی از مشکلات زنگ‌های دوربین‌دار، نقطه‌ی کور آن‌ها است که سودجویان می‌توانند از آن سوءاستفاده کنند. اکنون Eufy، برند خانه هوشمند انکر (Anker،) در تلاش است بزرگ‌ترین مشکل این وسیله را با اضافه کردن گزینه‌ای جدید به آن‌ رفع کند. Eufy Security Video Doorbell Dual دو دوربین دارد؛ اولی دوربینی ۴K برای عکس گرفتن از چهره و بدن بازدیدکنندگان است و در بالای آن قرار دارد.‌ اما تمرکز دومی روی بسته‌هایی است که دم در قرار داده می‌شوند؛ به‌ همین‌ دلیل، کیفیت کمتری داشته (۱۰۸۰p) و جایگاهش در قسمت پایینی زنگ است. شرکت مذکور در هفته‌ی جاری، محصول دیگری نیز معرفی کرد. Eufy در CES ۲۰۲۲ دوربین گاراژ جدید خود را به نمایش گذاشت که می‌تواند به صورت هم‌زمان به‌عنوان کنترلر در گاراژ نیز استفاده شود.

زنگ در دو دوربینه‌ی Eufy Security Video Doorbell Dual

به گزارش ورج، تعبیه‌ی دو دوربین در یک زنگ در، ایده‌ای جالب است که می‌تواند به امنیت محل زندگی نیز کمک کند. در زنگ‌های دوربین‌دار معمولی، تصویری به شما نمایش داده می‌شود که تمرکز خاصی روی چهره یا بسته‌های دم در ندارد. اما در محصول جدید Eufy این چنین نیست. تاکنون افراد سودجو از این ضعف استفاده کرده و بسته‌های سفارشی قرار داده‌شده دم در خانه‌ها را می‌دزدیدند، اما اگر اکثر افراد زنگ در دوربین‌دار جدید این شرکت را خریداری کنند، کار دزدان سخت‌تر می‌شود.

زنگ در doorbell dual

البته باید اشاره کرد Eufy Video Doorbell Dual که ۳۵۰ دلار قیمت دارد، اولین تلاش شرکت‌ها برای ساخت زنگ‌هایی با دو دوربین نیست. Kuna Maximus Answer نیز چنین ویژگی‌ای دارد. تفاوت اصلی این است که Eufy Video Doorbell Dual اولین زنگ در «باتری‌ای» است که چنین کاری انجام می‌دهد و مدل‌های پیشین همگی از کابل برای دریافت انرژی استفاده می‌کردند. همچنین دوربین ۱۰۸۰p رو به پایین آن دارای میدان دید ۱۲۰ درجه‌ای است، در حالی‌که دوربین ۲K می‌تواند تا ۱۶۰ درجه را تحت پوشش قرار دهد. زنگ در Eufy برای تشخیص بسته‌ها، اعضای خانواده و دوستان از هوش مصنوعی استفاده می‌کند. به‌طور کلی، این محصول کاملاً به‌روز بوده و می‌تواند اکثر نیاز کاربران را برطرف کند.

به گفته‌ی شرکت سازنده، علاوه بر دوربین‌های دوگانه، زنگ در Eufy دارای حسگرهای دوگانه‌ی تشخیص حرکت است. در واقع، به منظور کاهش هشدارهای نادرست، Video Doorbell Dual از فناوری رادار و PIR برای تشخیص افراد و حرکت‌ آن‌ها استفاده می‌کند.

مانند تمام دوربین‌های Eufy، برای استفاده از این گجت هیچ الزامی به خرید اشتراک ماهانه وجود ندارد. هنگامی که با هاب Eufy جفت می‌شود، ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی محلی و فضای کافی برای ۹۰ روز فیلم‌برداری را ارائه می‌دهد.

Eufy Dual با هر بار شارژ شش ماه دوام می‌آورد ولی احتمال دارد سلامت باتری در بلندمدت کاهش پیدا کند. البته اگر افراد زیادی به خانه شما می‌آیند، ممکن است باتری دو ماه زودتر خالی شود. اضافه شدن دوربین دوم می‌تواند تأثیر قابل‌توجهی بر عمر باتری داشته باشد. زنگ درهای قبلی Eufy که با باتری کار می‌کردند را می‌توان به صورت سیمی نیز استفاده کرد.

Eufy Dual با پلتفرم‌های خانه هوشمند الکسای آمازون و گوگل هوم کار می‌کند و قرار است در ۸ فوریه ۲۰۲۲ عرضه شود.

دوربین‌های محافظ Eufy Security Garage-Control Cam و Cam Plus

دیگر محصول‌های جدیدی که در هفته‌ی جاری معرفی شدند Eufy Security Garage-Control Cam و Cam Plus هستند. این‌ها دستگاه‌های کنترل و نظارت گاراژ یکپارچه‌ای هستند که می‌توانند برای باز و بسته کردن در گاراژ از راه دور و همچنین بررسی بصری محیط داخل آن استفاده شوند.

Garage-Control Cam

Garage-Control Cam ویدیوی ۱۰۸۰p ارائه می‌دهد و می‌تواند تنها یک در را کنترل کند. در حالی‌که Cam Plus دارای ویدیوی ۲K است، اما می‌تواند هم‌زمان تا دو در را تحت کنترل داشته باشد. هر دوی آن‌ها با حسگرهای در جفت می‌شوند تا وضعیت آن را تشخیص دهند و در صورتی که افراد فراموش کرده باشند آن را ببندند، به کاربر پیام هشدار ارسال می‌شود. هنوز بعضی جزئیات شیوه‌ی عملکرد این دو محصول مشخص نیست و باید برای دستیبابی به اطلاعات بیشتر درباره آن‌ها، بیشتر صبر کنیم.

مقاله‌ی مرتبط:

  • انکر از پروژکتور لیزری ۴K قابل حمل خود رونمایی کرد

مانند سایر کنترل‌کننده‌های در گاراژ، Garage-Control Cam نیز به شما امکان می‌دهد در گاراژ خود را از راه دور و با استفاده از اپ یا کنترل صوتی باز و بسته کنید. همچنین Eufy دارای گزینه‌ی تشخیص ژئوفنسینگ است، بنابراین می‌توانید در را طوری تنظیم کنید که هنگام ورود یا خروج از خانه باز یا بسته شود.

هر دو دستگاه می‌توانند با استفاده از هوش مصنوعی بین انسان، وسایل نقلیه و حرکت عمومی تمایز قائل شوند و به هاب Eufy نیاز ندارند. همچنین ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی محلی با استفاده از کارت SD، ضبط ویدئویی را بدون هزینه‌ی ذخیره‌سازی ابری ماهانه فراهم می‌کند. این دوربین‌ها همچنین از ضبط مداوم ۲۴ ساعته پشتیبانی می‌کنند.

Garage-Control Cam (1080P/کنترل تک در) ۹۹ دلار و Garage-Control Cam Plus (کنترل ۲K/دو در) ۱۲۹ دلار است؛ همچنین انتظار می‌رود هر دو در مارس سال جاری عرضه شوند.

نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا