zoomit

گلکسی M04 سامسونگ با تراشه Helio G35 مدیاتک و اندروید ۱۲ در گیک‌بنچ رؤیت شد

گلکسی M04 سامسونگ با تراشه Helio G35 مدیاتک و اندروید ۱۲ در گیک‌بنچ رؤیت شد

ظاهراً سامسونگ درحال‌ کار روی گوشی دیگری از سری M است که با قیمتی در حدود برچسب قیمت A04 و A04s به‌فروش خواهد رسید. این محصول جدید M04 نام دارد و از تراشه‌ی مدیاتک بهره می‌برد.

گلکسی M04 سامسونگ در فهرست بنچمارک گیک‌بنچ با شماره‌ مدل SM-M045F دیده شده است. طبق گزارش SamMobile، این دستگاه به‌طور پیش‌فرض اندروید ۱۲ را اجرا خواهد کرد و به ۳ گیگابایت رم مجهز خواهد شد؛ اگرچه احتمال دارد مدل‌های دیگری از این دستگاه با رم بیشتر روانه‌ی بازار شوند.

براساس اطلاعات گیک‌بنچ، گلکسی M04 از پردازنده‌ی مدیاتک MT6765V/WB که با نام Helio G35 نیز شناخته می‌شود، بهره خواهد برد. این تراشه‌ی به هشت هسته‌ی ARM Cortex-A53 با فرکانس ۲٫۳ گیگاهرتز مجهز شده است. ضمناً هر هشت هسته‌ای این پردازنده با فرکانس کاری یکسان کار می‌کنند.

بنچمارک گیک بنچ گلکسی M04

مقاله‌ی مرتبط:

  • نمایشگر بیرونی گلکسی زد فولد ۴ حاشیه‌های باریک‌تری نسبت به‌نسل قبل این گوشی خواهد داشت
  • گلکسی زد فلیپ ۴ احتمالاً با قیمت ۱۰۹۸ دلار فروخته خواهد شد

درحال‌حاضر مشخص نیست گلکسی M04 سامسونگ دقیقاً چه زمانی معرفی خواهد شد. غول فناوری کره‌ای خود را برای رویداد آنپکد ۲۰۲۲ آماده می‌کند و همه‌ی توان بازاریابی این شرکت درحال‌حاضر روی نسل بعدی گوشی‌های تاشو آن یعنی گلکسی زد فولد ۴ و گلکسی زد فلیپ ۴ متمرکز شده است.

طبق داده‌های گیک‌بنچ، گلکسی M04 در آزمون عملکرد تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای به‌ترتیب امتیاز ۸۶۱ و ۴۲۳۳ را به‌دست آورده است. البته معمولاً نتایج اولیه‌ی بنچمارک‌ها خیلی دقیق نیستند. در هر صورت، Helio G35 تراشه‌ای ۱۲ نانومتری و ارزان‌قیمت است و انتظار نداریم رکورد خاصی ثبت کند.

علاوه‌براین مشخص نیست آیا گلکسی M04 از دوربین تشخیص‌ عمق بهره خواهد برد یا خیر، اما طبق گزارش‌های اخیر، به‌نظر می‌رسد سامسونگ تصمیم گرفته است به‌زودی دوربین تشخیص‌عمق را از گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده‌ی خود حذف کند.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا