zoomit

گلکسی زد فولد ۴ ممکن است با دوربین‌های سری گلکسی S22 عرضه شود

گلکسی زد فولد ۴ ممکن است با دوربین‌های سری گلکسی S22 عرضه شود

گوشی‌های سری گلکسی زد فولد به دلیل فناوری تاشو به‌کاررفته در آن‌ها، از گران‌ترین گوشی‌های هوشمند سامسونگ محسوب می‌شوند و متأسفانه با وجود قیمت بالای این گوشی‌ها، تا به حال ماژول دوربین قدرتمندی در این سری گوشی ارائه نشده است. حالا به گزارش Androidauthority، شایعات جدید حاکی از آن است که سامسونگ قصد دارد دوربین گوشی گلکسی زد فولد ۴ را نسبت به نسل قبلی این گوشی بهبود بخشد.

مقاله‌ی مرتبط:

  • تصاویر مفهومی گلکسی زد فولد ۴ به طراحی بهبودیافته اشاره دارد
  • گلکسی زد فولد ۴ احتمالاً ضخامت کمتر و نمایشگر مقاوم‌تری خواهد داشت

با توجه به پیشرفت سال‌به‌سال ماژول‌های دوربین، این شایعه می‌تواند کاملاً باور‌‌پذیر باشد؛ بخش هیجان‌انگیز این شایعه به امکان استفاده از ماژول دوربین گوشی‌های سری گلکسی S22 در گوشی جدید گلکسی زد فولد ۴ اشاره دارد. اگر این موضوع صحت داشته باشد، نسل بعدی سری گلکسی زد فولد علاوه بر ظاهری فوق‌العاده، امکان عکاسی و ثبت تصاویر خیره‌کننده‌‌ای را برای کاربر فراهم می‌کند.

براساس شایعات منتشرشده، احتمال دارد ماژول دوربین گلکسی زد فولد ۴ با دو ارتقای چشمگیر عرضه شود:

  • لنز تله فوتوی گوشی گلکسی زد فولد ۴ به احتمال زیاد با لنز ۱۰ مگاپیکسلی موجود در گوشی‌های گلکسی S22، گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا عرضه می‌شود؛ با این ارتقا، زوم ۲ برابری گلکسی زد فولد ۳ به زوم اپتیکال سه برابری سری گلکسی S22 ارتقا پیدا خواهد کرد.
  • یکی از دوربین‌های سلفی (به احتمال زیاد دوربین سلفی بیرونی) ممکن است به لنز ۱۰ مگاپیکسلی دوربین سلفی محبوب سری گلکسی S22 مجهز باشد.

انتظار می‌رود گوشی گلکسی زد فولد ۴، اواخر تابستان ۱۴۰۱ و در ماه اوت عرضه شود؛ هنوز مشخص نیست که سه دوربین‌ دیگر این گوشی با چه بهبود‌هایی همراه خواهند بود.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا