zoomit

شماتیک‌های فاش شده از سری آیفون ۱۴ تفاوت بین چهار مدل آن را نشان می‌دهد

شماتیک‌های فاش شده از سری آیفون ۱۴ تفاوت بین چهار مدل آن را نشان می‌دهد

تقریباً مطمئن هستیم که آیفون‌ ۱۴ پرو ۶٫۱ اینچی و آیفون ۱۴ پرو مکس ۶٫۷ اینچی،‌ مدل‌های رده‌ بالای گوشی‌های هوشمند اپل در سال جاری، طراحی جدیدی دارند. حساب کاربری‌ای به نام Cosmic Ultra Machine شماتیک‌های تقریبی را منتشر کرده که توسط سازندگان لوازم جانبی برای آن‌ها ارسال شده‌اند. اگرچه شماتیک‌های مذکور کل طراحی را نشان نمی‌دهند، اما به نظر می‌رسد برخی از شایعات قبلی را تأیید می‌کنند.

فون‌ آرنا می‌نویسد اپل پس از عملکرد ضعیف مدل‌های مینی در بازار تولید این نوع آیفون‌ را به پایان رساند و گفته می‌شود آن را با مدلی غیر پرو مکس که بالاتر از مدل پایه قرار می‌گیرد، جایگزین خواهد کرد.

نکته‌ی دیگری که به نظر می‌رسد تصاویر منتشرشده تأیید می‌کنند این است که آیفون ۱۴ پرو و ​​پرو مکس برجستگی‌های قابل توجهی در بخش دوربین خواهند داشت. ابعاد برآمدگی دوربین ظاهراً به دلیل حسگر دوربین ۴۸ مگاپیکسلی جدید که قرار است جایگزین ماژول ۱۲ مگاپیکسلی شود، افزایش یافته است.

شمایتک پنل پشیت آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ مکس

شمایتک پنل پشتی آیفون ۱۴ پرو مکس و آیفون ۱۴ مکس

شمایتک پنل پشتی آیفون ۱۴ پرو مکس و آیفون ۱۴

اگرچه این سنسور با وضوح بالاتر خود می‌تواند شهرت آیفون را در بخش بهترین دوربین گوشی هوشمند افزایش دهد، اما تا ۳۵ درصد بزرگ‌تر از سنسوری است که باید جایگزین آن شود و ارتفاع لنز ۷P که روی آن قرار می‌گیرد نیز می‌تواند ۵ تا ۱۰ درصد افزایش یابد.

مقاله‌ی مرتبط:

  • نمایشگر آیفون ۱۴ پرو منحصرا به‌دست سامسونگ و ۳ مدل دیگر توسط چند شرکت تولید می‌شود

آیفون ۱۴ و ۱۴ مکس با برجستگی‌های دوربین نسبتاً کوچک‌تری عرضه می‌شوند و برخلاف نسخه‌های پرو که دارای سه دوربین هستند، انتظار می‌رود سیستم دوربین دوگانه داشته باشند.

نمایشگر گوشی‌ها در این تصاویر به‌طور دقیق نشان داده نشده، اما خوشبختانه اطلاعات زیادی درباره‌ی محصولات آینده‌ی اپل به بیرون درز پیدا کرده است. انتظار می‌رود مدل‌های پرو دارای صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتزی باشند که پنل آن توسط سامسونگ و ال‌جی تأمین خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود که این نسخه‌ها از تراشه‌‌ی پیشرفته‌تر A16 Pro استفاده کنند.

شماتیک پنل جلویی آیفون ۱۴

ممکن است مدل‌های معمولی و مکس آیفون ۱۴ از تراشه‌ی A15 Bionic استفاده کنند. البته این احتمال وجود دارد که اپل تغییراتی روی پردازنده‌ی مذکور ایجاد کرده و آن‌ را به A16 Bionic تغییر نام دهد.

احتمالاً خط تولید جدید اپل قابلیت‌های ماهواره‌ای را نیز داشته باشد و رم پایه‌ی بیشتری نسبت به محدوده‌ی فعلی ارائه دهد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا