zoomit

تولید گوشی‌های نوکیا متوقف می‌شود؟

تولید گوشی‌های نوکیا متوقف می‌شود؟

HMD Global در ۶ سال گذشته گوشی‌های هوشمند خود را برند نوکیا روانه‌ بازار کرده است. این شرکت فنلاندی تصمیم دارد مجموعه‌ محصولاتش را گسترش دهد و گوشی‌‌های جدیدی با برند HMD تولید کند.

خبر تولید گوشی HMD را ژان فرانسوا باریل، یکی از بنیان‌گذاران و مدیرعامل HMD Global، اعلام کرد. باریل در صفحه‌ی لینکدین خود اشاره کرد شرکت متبوعش گوشی‌ نوکیا و HMD را به‌طور همزمان تولید خواهد کرد و مشتریان می‌توانند انتظار همکاری‌های هیجان‌انگیزی با سایر برندها داشته باشند.

باریل با انتشار پستی نسبتاً طولانی اظهار داشت HDM Global سریع‌ترین رشد سال را بین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند ۵G داشته و در ارائه‌ دستگاه‌های نوکیا با قابلیت تعمیرپذیری بالا پیشرو بوده است.

طبق اعلام مدیرعامل HMD Global، این شرکت اکنون آماده است به‌طور مستقل وارد بازار شود تا دنیای جدیدی برای ارتباطات راه‌دور متمرکز بر نیاز مصرف‌کنندگان ایجاد کند.

HMD می‌گوید از اینکه یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند اروپا محسوب می‌شود به خود می‌بالد و به‌زودی عرضه‌ی گوشی‌های باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه را در سرتاسر جهان آغاز خواهد کرد. البته هیچ چارچوب زمانی دقیقی برای معرفی گوشی‌های جدید این شرکت با برند HMD اعلام نشده است و همچنین از قیمت گوشی جدید در مقایسه با قیمت گوشی نوکیا اطلاعی نداریم.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا