zoomit

استیکر جدید Add Yours اینستاگرام برای ایجاد بحث‌های مشارکتی در استوری معرفی شد

اینستاگرام استیکر جدیدی با عنوان «Add Yours» معرفی کرد که امکان ایجاد موضوعات عمومی را در استوری فراهم می‌کند. این ویژگی جدید اساساً به کاربران اجازه می‌دهد تا با دنبال کردن یک درخواست یا موضوع خاص، به استوری‌های کاربران دیگر پاسخ دهند. ارائه‌ی جهانی این قابلیت در حالی انجام می‌شود که اینستاگرام در ابتدای ماه گذشته این ویژگی را در اندونزی و ژاپن آزمایش کرده است.

به گزارش تک کرانچ، می‌توان از استیکر تعاملی برای ایجاد یک زنجیره‌ی محتوا استفاده کرد که در آن هر کاربر،‌ استوری خود را اضافه می‌کند. به‌عنوان مثال یک کاربر می‌تواند یک استوری مرتبط به لباس منتشر کرده و سپس از فالورهای خود درخواست کند که داستان خود را از طریق استیکر اضافه کنند.

غول رسانه‌های اجتماعی در توئیتی گفت:

با درخواست‌های سفارشی و پاسخ‌های عمومی، می‌توانید استیکر را به اشتراک بگذارید و ببینید چه کسی در استوری خودش به آن پاسخ داده است.

می‌توانید با انتخاب ابزار برچسب از نوار پیمایش بالا، هنگام ضبط یا آپلود محتوا در استوری به این ویژگی جدید دسترسی پیدا کنید. از این قسمت می‌توان استیکر Add Yours را برای شروع یک موضوع عمومی انتخاب کرد. از طرف دیگر می‌توان با کلیک روی آن و افزودن استوری خود به این نوع برچسب‌ها، پاسخ دهید تا در یک زنجیره شرکت داشته باشید.

اگرچه هدف این ویژگی ترغیب کاربران به همکاری است، اما می‌توان از آن به‌عنوان روشی برای کشف افراد بیشتر برای دنبال کردن بهره برد. وقتی در استوری، روی استیکر مورد اشاره کلیک کنید، می‌توانید همه‌ی افرادی که در این موضوع شرکت کرده‌اند را مشاهده کرده و استوری آن‌ها را هم ببینید.

شایان ذکر است که استیکر جدید تا حدودی شبیه ویژگی Duet در تیک‌تاک است. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد با ویدئو اصلی یک محتوا ایجاد کنند. با این‌حال، ویژگی جدید اینستاگرام کمی تفاوت دارد، زیرا این امکان را در دسترس کاربران قرار داده است که پست‌های اضافی همه را در زنجیره‌ی محتوا و در یک مکان مشاهده کنند. این درحالی است که تیک‌تاک فعلا همه‌ی ویدئوهای دوتای ارسال شده‌ را در یک مکان نشان نمی‌دهد.

ایجاد این قابلیت جدید در حالی انجام شده است که اینستاگرام هفته‌ی گذشته استیکر لینک خود را در استوری در دسترس همه‌ی کاربران قرار داد؛ ویژگی بسیار مهمی که قبلا فقط در دسترس مشاغل و تولیدکنندگان برجسته قرار داشت. در دسترس بودن جهانی این دو استیکر جدید با هدف ارائه‌ی راه‌هایی برای همکاری و اشتراک‌گذاری علایق کاربران انجام شده است. علاو‌ه‌بر این با این قابلیت‌های جدید، مسیر رقابت اینستاگرام با سایر پلتفرم‌های موجود، همچنان ادامه پیدا کرده است.

نظر شما در مورد استیکر جدید Add Yours چیست؟

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا