zoomit

ویدیوی رسمی معرفی One UI 5 همه‌ قابلیت‌های جدید آن را نشان می‌دهد

ویدیوی رسمی معرفی One UI 5 همه‌ قابلیت‌های جدید آن را نشان می‌دهد

سامسونگ انتشار نسخه‌ی پایدار One UI 5 را از امروز آغاز کرده است. این آپدیت ابتدا برای سری گلکسی S22 دردسترس قرار می‌گیرد. علاوه‌براین، فهرستی از گوشی‌های واجدشرایط گلکسی برای دریافت نسخه‌های بتا منتشر شده است که می‌توانند پس‌از رفع باگ‌ها، نسبت‌به نصب نسخه‌ی پایدار اقدام کنند.

اما One UI 5 چه موارد جدیدی را دراختیار کاربران قرار می‌دهد؟ ویدیوی رسمی سامسونگ، ویژگی‌های جدید این رابط‌کاربری سفارشی را در حدود دو دقیقه به‌نمایش می‌گذارد.

به گزارش GSMArena، غول فناوری کره‌ی جنوبی، قابلیت‌های سفارشی‌سازی خودکار و دستی جدیدی را به One UI 5 اضافه کرده است تا گوشی هوشمند و همچنین ساعت هوشمند شما، دقیقاً همان‌طور که تمایل دارید به‌نظر برسند. علاوه‌براین، ویژگی‌هایی مثل ابزارک‌های جدید به این پوسته‌ی اختصاصی اضافه شده است تا فضای صفحه‌ی اصلی گوشی شما منظم‌تر شود.

مقاله‌ی مرتبط:

  • سامسونگ آپدیت One UI 5 را برای سری گلکسی S22 دردسترس قرار داد
  • One UI 6 سامسونگ احتمالاً با پشتیبانی از به‌روزرسانی‌های یکپارچه منتشر خواهد شد

دستگاه‌هایی مثل گوشی‌های تاشو سری گلکسی فولد که از صفحه‌نمایش‌های بزرگ‌تر بهره می‌برند اکنون با به‌روزرسانی One UI 5 می‌توانند از نواروظیفه‌ی جدید آن لذت ببرند. این آپدیت همچنین کنترل‌های حریم‌خصوصی و امنیت را در یک‌صفحه و با هشدارهای خودکار ترکیب می‌کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد One UI 5 می‌توانید به صفحه‌ی اختصاصی این به‌روزرسانی مراجعه کنید.

تماشا در آپارات

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا