zoomit

دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ روی موبایلی واقعی دیده شد

دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ روی موبایلی واقعی دیده شد

سامسونگ سال گذشته از نخستین دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی در کلاس گوشی‌های هوشمند پرده برداشت. در آن زمان، اعلام نشد که دوربین مذکور کره‌ای‌ها چه زمانی وارد گوشی‌ها می‌شود؛ بااین‌حال، افشاگران به‌نقل از منابعی گفتند شیائومی در سال جاری میلادی به اولین شرکتی تبدیل می‌شود که از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ استفاده می‌کند. این اتفاق تاکنون رنگ حقیقت به خود نگرفته است.

به‌نوشته‌ی سم‌موبایل، احتمال دارد شیائومی در گوشی پرچم‌دار جدید خود به‌جای حسگر سامسونگ از حسگر سونی اکسمور استفاده کند. در همین زمینه، اخیراً اعلام شده است که احتمالاً موتورولا اولین شرکت دنیا خواهد بود که از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ استفاده خواهد کرد.

گوشی موتورولا با دوربین 200 مگاپیکسلی سامسونگ

حسگر موردانتظار ایزوسل HP1 سامسونگ روی گوشی هوشمند واقعی دیده شده است که لوگو موتورولا را یدک می‌کشد. تصویری که در مقاله می‌بینید، نخستین‌بار در شبکه‌ی اجتماعی ویبو دردسترس قرار گرفت و سپس به توییتر راه پیدا کرد. ظاهراً این تصویر گوشی موتورولا فرانتیر را نشان می‌دهد. روی برآمدگی دوربین گوشی، به وضوح ۲۰۰ مگاپیکسلی، نام حسگر، بهره‌مندی از سیستم لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) و دیافراگم f/2.2 اشاره شده است.

مقاله‌های مرتبط:

  • سامسونگ حسگر ایزوسل HP1 با رزولوشن ۲۰۰ مگاپیکسل را معرفی کرد
  • برنامه‌ چهارساله‌ سامسونگ برای ساخت دوربینی ۵۷۶ مگاپیکسلی

با فرض اینکه موتورولا قرارداد انحصاری با سامسونگ بر سر ایزوسل HP1 امضا نکرده باشد، شرکت کره‌ای در هر زمانی ممکن است این حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی را در یکی از گوشی‌های اختصاصی خود استفاده کند. سامسونگ نشان داده است علاقه‌ی زیادی به شرکت در جنگ مگاپیکسل‌ها دارد و جدیدترین نمونه‌ی این اتفاق، استفاده از حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی روی دستگاهی میان‌رده بود. بنابراین، بعید نیست همین امسال شاهد عرضه‌ی موبایل سامسونگ با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی باشیم.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا