zoomit

نسخه ارزان گلکسی زد فلیپ در راه است؟

نسخه ارزان گلکسی زد فلیپ در راه است؟

خارج از چین، هواوی جایگاه خاصی ندارد اما در داخل، بازار پررونقی را برای خود می‌بیند و در حال جنگیدن با اپل برای کسب مقام برتر است. در مقابل هواوی و گوشی آیفون،‌ سامسونگ جایگاه پررنگی در چین ندارد؛ بنابراین دو شرکت هواوی و سامسونگ معمولاً در بازار چین شاخ‌به‌شاخ نمی‌شوند.

به ادعای حساب توییتری Tech_Reve هواوی می‌خواهد گوشی تاشدنی جدیدی مشابه با Pocket S عرضه کند، با این تفاوت که این گوشی ارزان‌تر خواهد بود. هواوی ممکن است گوشی تاشدنی ارزان جدیدش را با نام احتمالی Pocket P در سال ۲۰۲۴ عرضه کند. گمان می‌رود قیمت گوشی موردبحث چیزی در حدود ۷۳۵ دلار یا کمتر باشد.

با درز کردن این شایعه احتمال می‌رود که سامسونگ نیز در آینده برنامه مشابهی برای سری گوشی‌های تاشدنی خود داشته باشد. با توجه به اینکه هواوی در حال برنامه‌ریزی برای توسعه گوشی تاشدنی مقرون‌به‌صرفه‌تر است، به نظر می‌رسد سامسونگ هم این حرکت را دنبال خواهد کرد.

هنوز هیچ مشخصات فاش‌شده‌ای از گوشی ارزان جدید سامسونگ وجود ندارد، اما ایده‌ی ساخت چنین دستگاهی کاملاً جدید نیست. افزون‌بر‌این با توجه به برنامه‌ریزی سامسونگ برای فروش ۲۰ میلیون گوشی تاشو در سال ۲۰۲۴، می‌توان پیش‌بینی کرد که این شرکت ممکن است بخواهد سری گوشی‌های تاشو خود را با اضافه کردن مدل ارزان‌تر گسترش دهد.

چندی پیش سامسونگ سری FE خود را با عرضه‌ی Galaxy S23 FE، دو تبلت جدید Fan Edition و اولین هدفون بی‌سیم با برند FE گسترش داد. اضافه کردن گوشی تاشدنی ارزان‌تر Flip به سری FE مطمئناً این خانواده از محصولات را جالب‌تر می‌کند. در آینده مشخص خواد شد که آیا این دستگاه تاشوی ارزان‌تر، بخشی از خانواده رو‌به‌رشد Fan Edition خواهد بود یا خیر.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا