zoomit

گلکسی اس ۲۲ اولترا قبل از معرفی در وب سایت رسمی سامسونگ رویت شد

سامسونگ برای معرفی نسل بعدی گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار سری گلکسی اس آماده می‌شود. انتظار می‌رود خانواده‌ی گلکسی اس ۲۲ در ماه فوریه معرفی شود. تاکنون چندین گزارش و شایعه در مورد مشخصات و قابلیت‌های خانواده‌ی گلکسی اس ۲۲ منتشر شده؛ اما اکنون مدل رده‌بالای گلکسی اس ۲۲ اولترا که البته طبق شایعات احتمالا با نام گلکسی اس ۲۲ نوت معرفی خواهد شد، در وب‌سایت رسمی غول کره‌ای دنیای فناوری مشاهده شده است.

به گزارش گیزموچاینا، گوشی هوشمند جدیدی با شماره مدل SM-S908U در صفحه‌ی پشتیبانی وب‌سایت رسمی سامسونگ چین دیده شده است؛ البته نام اصلی دستگاه در فهرست یادشده قرار نگرفته و فعلا فقط شماره‌ی مدل آن در این فهرست دیده می‌شود.

فهرست اشاره‌شده برای اولین‌بار توسط یکی از لودهندگان خبرهای فناوری به‌نام اسنوپی کشف شد. علاوه‌بر این گفته می‌شود سامسونگ از مدتی قبل تولید گوشی‌های پرچم‌دار بعدی سری گلکسی اس خود را آغاز کرده است و هر روز هزاران دستگاه از این سری محصولات تولید می‌کند.

اخیرا مدل گلکسی اس ۲۲ اولترا با نام گلکسی اس ۲۲ نوت در پلتفرم بنچمارک گیک‌بنچ مشاهده شده که عملکرد و همچنین برخی از مشخصات کلیدی این محصول را فاش می‌کند. این گوشی با شماره‌مدل SM-S908N احتمالا برای بازار کره‌‌جنوبی درنظر گرفته شده است؛ درحالی‌که مدل SM-908U احتمالا در نواحی دیگر جهان عرضه خواهد شد.

مثل همیشه سامسونگ قصد دارد پرچم‌داران بعدی خود را در دو نسخه‌ی اسنپدراگون و اگزینوس روانه‌ی بازار کند. بدین ترتیب سری گلکسی اس ۲۲ در دو مدل با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک و اگزینوس ۲۲۰۰ در دسترس قرار خواهد گرفت. براساس گزارش‌های اخیر، گلکسی اس ۲۲ اولترا در دو مدل تولید شده؛ مدل اول از ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی بهره می‌برد و مدل دوم نیز به رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه‌ی ۵۱۲ گیگابایت مجهز شده است.

گفته می‌شود گلکسی اس ۲۲ اولترا در رنگ‌های قرمز، مشکی و سفید به بازار عرضه خواهد شد؛ البته براساس برخی از گزارش‌ها این گوشی احتمالا در رنگ جدید سبز نیز در دسترس قرار خواهد گرفت؛ اگر شایعات و خبرهای منتشر شده واقعیت داشته باشد، مدل پایه‌ی پرچم‌داران سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ با قیمت ۷۹۹ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد.

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا