zoomit

گوشی ویوو X Fold با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل یک و باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی عرضه خواهد شد

گوشی ویوو X Fold با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل یک و باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی عرضه خواهد شد

اولین گوشی تاشو ویوو موسوم به X فولد، در ۱۱ آوریل (۲۲ فروردین ۱۴۰۱) رسماً در چین معرفی خواهد شد. ویوو از مدتی قبل نام X Fold را برای بازارهای جهانی در وب‌سایت رسمی خود ثبت کرده و اکنون مشخصات کلیدی و رندرهای این گوشی در وب‌سایت رسمی این شرکت ارائه شده است.

به گزارش گیزموچاینا، رندرهای رسمی ویوو X فولد نشان می‌دهد این گوشی مثل سایر گوشی‌های هوشمند تاشو بازار از طراحی تاشو به‌سمت داخل بهره می‌برد. دوربین سلفی در بخش جلویی دستگاه در پانچ‌هول قرار گرفته است. دروبین‌های چهارگانه‌ی پشتی این گوشی نیز به‌همراه فلش LED در جایگاه مستطیل‌‌شکل تعبیه شده‌اند.

رندر رسمی Vivo X Fold

لبه‌ی سمت راست ویوو X Fold به یک دکمه‌ی شبیه اسلایدر مجهز شده است. لبه‌ی دیگر دستگاه نیز میزبان دکمه‌های تنظیم بلدی صدا و کلید پاور است و با باز کردن این گوشی صفحه‌نمایش تاشو بزرگ آن دردسترس کاربر خواهد بود.

ویوو تأیید کرده که X فولد از نمایشگر تاشو امولد E5 بهره می‌برد. وضوح این صفحه‌نمایش ۲K پلاس است و از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. این دستگاه به لولای موسوم به بال شناور مجهز شده است. ویوو دو حسگر اثر انگشت زیر هر دو نمایشگر بیرونی و داخلی این گوشی تعبیه کرده و این دستگاه همچنین به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک مجهز شده است.

رندر رسمی Vivo X Fold

مقاله‌ی مرتبط:

  • ۲۲ فروردین ۱۴۰۱؛ زمان معرفی گوشی تاشو ویوو X فولد
  • ویوو پوستر جدیدی از vivo X Note و vivo X Fold منتشر کرد

براساس شایعات منتشرشده، ویوو X فولد از نمایشگر بیرونی ۶٫۵۳ اینچی اولد با وضوح Full HD پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد. گفته شده است دوربین پشتی این دستگاه شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق‌عریض ۴۸ مگاپیکسلی، یک دوربین تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت بزرگ‌نمایی اپتیکال دوبرابری و یک دوربین تله‌فوتو پریسکوپی هشت مگاپیکسلی خواهد بود. انتظار می‌رود این گوشی تاشو با باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی و پشتیبانی از فناوری شارژ فوق‌سریع ۱۲۰ وات یا ۸۰ وات عرضه شود. X Fold احتمالاً در دو مدل با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و رم ۱۲ گیگابایت با حافظه‌ی ۵۱۲ گیگابایتی دردسترس مشتریان قرار گیرد. این گوشی در چین احتمالاً در رنگ‌های آبی، سرمه‌ای و نارنجی به‌ فروش خواهد رسید.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا