zoomit

گوشی‌های سامسونگ صدرنشین فهرست دستگاه‌‌های محبوب AnTuTu در اکتبر ۲۰۲۱ شدند

پلتفرم مشهور بنچمارک گجت‌های هوشمند یعنی انتوتو هرماه فهرست برترین دستگاه‌ها را براساس امتیازی که در آزمون‌های این پلتفرم کسب کرده‌اند، منتشر می‌کند. به گزارش گیزموچاینا، امروز در فهرستی که AnTuTu منتشر کرده است نام گوشی‌های بالارده‌ای به چشم می‌خورد که این‌بار براساس محبوبیت‌شان طبقه‌بندی شده‌اند.

با نگاهی به این لیست می‌بینیم که غول فناوری کره جنوبی با دو گوشی خود، جایگاه اول و دوم این فهرست را به تصاحب خود درآورده است؛ گلکسی نوت ۲۰ اولترا ۵G با ۹۷٫۲۳ درصد در رده اول و گلکسی اس ۲۱ اولترا ۵G با ۹۳٫۹۴ درصد در رده دوم این فهرست قرار گرفته‌اند. در همین حال ویوو اس ۱۰ پرو با ۹۳٫۹۱ درصد در جایگاه سوم این لیست قرار گرفت.

طبق رتبه‌بندی‌های چندماه گذشته AnTuTu، گلکسی نوت ۲۰ اولترا مدت‌ها است که جزء سه‌ دستگاه اول در رتبه‌بندی محبوب‌ترین گجت‌های این وب‌سایت قرار دارد و با وجود اینکه بیش‌از یک‌سال از عمرش می‌گذرد هیچ نشانه‌ای از پایان حکمرانی آخرین پرچم‌دار سری نوت سامسونگ در این فهرست دیده نمی‌شود. گرچه گلکسی نوت ۲۰ اولترا اکنون به عنوان محبوب‌ترین گوشی AnTuTu اعلام شده است، از سوی دیگر گلکسی اس ۲۱ اولترا که پرچم‌دار کنونی سامسونگ محسوب می‌شود و مشخصات و ویژگی‌های یک گوشی تمام‌عیار را ارائه می‌دهد، در این رتبه‌بندی مقام دوم را کسب کرده است و برای اولین بار است که به جایگاه سه رتبه‌ی برتر AnTuTu راه می‌یابد.

گلکسی نوت 20 اولترا / Galaxy Note 20 Ultra نمای جلو و پشت و قلمAnTuTu همچنین اضافه می‌کند که کسب جایگاه سوم توسط ویوو اس ۱۰ پرو حیرت‌آور است. این گوشی که در اوایل سال جاری معرفی شد از صفحه‌نمایش دارای بریدگی بهره برده و قدرت خود را تراشه مدیاتک دایمنسیتی ۱۱۰۰ می‌گیرد. همچنین میزو ۱۸، ویوو IQOO Z5، اوپو رنو ۶ پرو ۵G، هواوی میت ۴۰ پرو، آنر مجیک ۳، آنر مجیک ۳ پرو و اوپو K9 پرو ۵G از جمله گوشی‌های دیگری هستند که به فهرست محبوب‌ترین‌های AnTuTu راه یافته‌اند.

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا