zoomit

کاربران گوشی های پرچمدار سامسونگ از مشکلات صوتی هنگام بازی شکایت دارند

به‌گزارش گیزموچاینا، برخی از دارندگان دستگاه‌های گلکسی سامسونگ از مشکلات صوتی دستگاه‌های خود هنگام بازی شکایت کرده‌اند. به‌گفته‌ی تعدادی از کاربران، این مشکل با آخرین به‌روز‌رسانی One UI 4 شروع شد؛ اما برخی نیز اظهار داشتند مدت زیادی است که با چنین مشکلی مواجه هستند. به‌نظر می‌رسد که اکثرا مدل‌های رده‌بالا از جمله گلکسی اس ۱۰، گلکسی اس ۲۰، گلکسی اس ۲۱، گلکسی زد فلیپ ۳، گلکسی زد فولد ۲، گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی A52 5G تحت‌تأثیر هستند.

به‌گفته‌ی کاربران، باوجود اینکه در حالت‌های مختلف مانند برنامه‌های پخش موسیقی و موارد مشابه مشکلی وجود ندارد؛ اما صدا درهنگام بازی گاهی اوقات مخدوش به‌نظر می‌رسد. ابتدا تصور می‌شد که مشکل از سیستم صدای دالبی اتموس (Dolby Atmos) باشد؛ اما خاموش‌کردن آن تفاوتی ایجاد نمی‌کند.

ظاهرا مشکل پیش‌آمده برای گوشی‌های سامسونگ، فرکانس‌های صوتی پایین و میانی را بیشتر تحت‌تأثیر قرار می‌دهد و در گوشی‌هایی که بلندگوها کیفیت بالایی دارند، بیشتر احساس می‌شود. استفاده از هدفون‌های سیمی یا بی‌سیم آنچنان تحت تأثیر قرار نمی‌گیرند.

به‌طرز عجیبی، به‌نظر می‌رسد روشن‌کردن ضبط صفحه مشکل را برطرف می‌کند؛ اما بدیهی است که این راه حل مطلوب نیست و همچنین فضای ذخیره‌سازی زیادی را نیز مصرف می‌کند، از سوی دیگر، ظاهرا نرخ فریم ۱۲۰ فریم‌بر‌ثانیه در بازی‌های پشتیبانی‌شده را هم غیرفعال می‌کند.

در ادامه می‌توانید ویدئویی از مشکل به‌وجودآمده را مشاهده کنید:



مقاله‌ی مرتبط:

باتوجه به افزایش تعداد شکایات، سامسونگ هنوز مشکلات صوتی بازی در هیچ یک از دستگاه‌های گلکسی را تأیید نکرده است. ازاین‌رو، هیچ راه‌حلی وجود ندارد. اکثر پاسخ‌های رسمی در انجمن اعضای سامسونگ، تنظیم مجدد گوشی تحت تأثیر واقع‌شده را به‌عنوان راه‌حل ممکن پیشنهاد می‌کنند؛ اما به‌هیچ وجه مشکل رفع نمی‌شود.

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا