zoomit

گلکسی M04 با تراشه Helio P35 و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی معرفی شد

گلکسی M04 با تراشه Helio P35 و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی معرفی شد

گلکسی M04 سامسونگ از نمایشگر ۶٫۵ اینچی LCD با وضوح HD پلاس بهره می‌برد و به‌طور‌پیش‌فرض اندروید ۱۲ را اجرا می‌کند. البته طبق اعلام غول فناوری کره‌ای، این دستگاه تا چهار سال به‌روزرسانی‌های امنیتی و دو نسخه‌ی بزرگ اندروید را دریافت خواهد کرد.

گلکسی M04

گوشی مقرون‌به‌صرفه‌ی گلکسی M04 از سه دوربین بهره می‌برد که یکی از آن‌ها دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و دو دوربین دیگر دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین تشخیص‌عمق ۲ مگاپیکسلی هستند که در پنل پشتی خودنمایی می‌کنند. قلب تپنده‌ی این گوشی تراشه‌ی Helio P35 مدیاتک است و انرژی لازم برای کار با آن را باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ ۱۵ وات تأمین می‌کند.

گلکسی M04

مقاله‌ی مرتبط:

  • گلکسی A54 5G احتمالاً از A52s ضعیف‌تر و از A53 قوی‌تر خواهد بود
  • سری گلکسی S23 احتمالاً با قابلیت فیلم‌برداری ۸K با نرخ ۳۰ فریم‌برثانیه عرضه خواهند شد

نکته‌ی امیدوارکننده این است که در جعبه‌ی این دستگاه شارژر نیز قرار داده شده است. از دیگر ویژگی‌های گلکسی M04 می‌توان به پشتیبانی از رم مجازی اشاره کرد که درصورت فعال‌کردن این گزینه، مجموع رم مجازی و فیزیکی دستگاه به ۸ گیگابایت افزایش پیدا خواهد کرد.

به‌نوشته‌ی GSMArena، گلکسی M04 سامسونگ از ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ (۲۵ آذر ۱۴۰۱) و در رنگ سبز و آبی ازطریق وب‌سایت رسمی هندی سامسونگ و نسخه‌ی هند آمازون و فروشگاه‌های خرده‌فروشی منتخب در سرتاسر این کشور فروخته خواهد شد.

مدل مجهز به ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی این دستگاه ۱۰۵ دلار و مدل مجهز به ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی آن ۱۱۵ دلار قیمت دارد؛ بااین‌حال، قیمت مدل مجهز به ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی گلکسی M04 سامسونگ هنوز اعلام نشده است.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا