zoomit

متا با هدستی جدید برای جنگ با اپل ویژن پرو آماده می‌شود

متا با هدستی جدید برای جنگ با اپل ویژن پرو آماده می‌شود

با نزدیک شدن به تاریخ عرضه‌ی کوئست ۳، هدست واقعیت ترکیبی متا که در اوایل مهرماه معرفی شد، شایعاتی دررابطه با هدست جدید این شرکت به گوش می‌رسد. ظاهراً قیمت هدست واقعیت مجازی جدید متا قرار است بسیار کمتر از ویژن پرو باشد.

به‌گزارش بلومبرگ، سیاست متا برای بازاریابی هدست واقعیت ترکیبی کوئست ۳ تغییر کرده است. این وب‌سایت همچنین می‌گوید که متا در آینده از هدست واقعیت ترکیبی بدون دسته با قیمت مقرون‌به‌صرفه رونمایی خواهد کرد.

فردی از متا به بلومبرگ گفته که این شرکت در مرحله‌ی ترس از اپل قرار دارد و تمرکز متا از کار روی متاورس، به رقابت با ویژن پرو تغییر کرده است. پروژه‌ی هدست واقعیت ترکیبی جدید متا با اسم رمز ونتورا (Ventura) کلید خورده که ارزان‌تر از کوئست ۳ خواهد بود.

متا سعی می‌کند وضوح نمایشگر هدست واقعیت ترکیبی جدید خود را کاهش ندهد و با حذف دسته و کنترل آن با دست، محصول بهتری برای رقابت‌با ویژن پرو بسازد. قیمت مقرون‌به‌صرفه یکی از ویژگی‌های مهم هدست متا خواهد بود. در حال حاضر کوئست ۳ بسیار ارزان‌تر از ویژن پرو است.

قشر محدودی از جامعه به‌دنبال خرید و استفاده‌ی هدست واقعیت ترکیبی هستند و انتظار می‌رود متا و اپل، دو شرکت پیشرو در این صنعت، محصولات متفاوتی را عرضه کنند.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا