zoomit

بزرگ‌ترین یوتیوبر دنیا ۳ راز محبوبیت ویدیوهایش را فاش کرد

بزرگ‌ترین یوتیوبر دنیا ۳ راز محبوبیت ویدیوهایش را فاش کرد

جیمی دونالدسون معروف به مستربیست، راز موفقیت ویدیوهایش را به سه عامل اصلی نسبت داد: پروژه‌های با بودجه‌ی بالا، اصالت و وسواس بر کیفیت محتوا.

سلطه‌ی مستربیست به‌طور کلی نتیجه‌ی کار صدها کارمند خلاق است که در طراحی ایده‌های ویدیویی، ساخت دکورهای پیچیده و بهینه‌سازی محتوای ویدیوها برای الگوریتم‌های یوتیوب نقش دارند.

در این مقاله، به بررسی سه عنصر کلیدی استراتژی محتوا ویدیوهای مستر بیست از جمله شگفت‌انگیز بودن نمایش‌ها می‌پردازیم:

مستربیست بدون شک پادشاه نمایش‌های جالب و پرهیجان یوتیوب است. او در طول اظهارنظر خود گفت: «من خودم را برای ۷ روز زنده دفن کردم. هیچ‌کس دیگری این‌طور کارها را انجام نمی‌دهد.»

مستربیست غیر از دفن کردن خود اقداماتی مثل فرستادن قطار به درون گودال بزرگ و رقابت ماشین با یوز را نیز به‌نمایش گذاشته است. تیم او که حدود ۳۰۰ نفر در دفتر مرکزی او در گرین‌ویل کار می‌کنند و تعداد کل آن‌ها به ۴۵۰ نفر می‌رسد، به او در اجرای این ایده‌های دیوانه‌وار کمک می‌کنند.

به‌نوشته‌ی بیزنس‌اینسایدر، اصالت در ایده‌ها یکی دیگر از ارکان موفقیت مستر بیست است. او در این‌باره گفت: «ما معمولاً ایده‌های بسیار اصیلی داریم. مردم فکر می‌کنند که این محتوا جدید، جالب و منحصربه‌فرد است و به آن جذب می‌شوند.»

مقاله‌های مرتبط:

درحالی که بسیاری از یوتیوبرها سعی می‌کنند از ایده‌های یکدیگر تقلید کنند، برتری مستر بیست در این است که به مخاطبان خود این احساس را می‌دهد که همیشه چیز منحصربه‌فردی دریافت می‌کنند.

در نهایت، وسواس مستر بیست بر کیفیت محتوا نیز نقشی حیاتی در موفقیت او دارد. او به‌طور مداوم ویدیوهایی را که مطابق با استانداردهای شخصی‌اش نیستند، حذف می‌کند. او در این باره می‌گوید: «من واقعاً به کیفیت ویدیوهای خودم وسواس دارم و تمام تلاشم را می‌کنم تا آن‌ها را به بهترین نحو ممکن بسازم.»

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا