برند اقتصادی CMF از زیر چتر ناتینگ خارج میشود
برند اقتصادی CMF از زیر چتر ناتینگ خارج میشود
استارتاپ ناتینگ قصد دارد برند اقتصادی CMF بهعنوان زیرمجموعهی مستقل بهفعالیتش ادامه دهد و هند را بهعنوان مقر اصلی تولید و تحقیقوتوسعهی آن انتخاب کرده است.
برند CMF از سال ۲۰۲۳ با ایرباد و ساعت هوشمند معرفی شد و بعدها گوشیهای اقتصادی نیز به سبد محصولات آن اضافه شدند.
بهنوشتهی تککرانچ، ناتینگ با شرکت هندی Optiemus همکاری میکند و بیش از ۱۰۰ میلیون دلار طی سه سال آینده سرمایهگذاری خواهد کرد. این اقدامات باعث ایجاد ۱۸۰۰ شغل جدید ایجاد خواهد شد.
مقالههای مرتبط:
انتخاب هند برای برند CMF منطقی بهنظر میرسد؛ گوشیهای این شرکت زیر ۲۰۰ دلار قیمت دارند و بیش از ۴۲ درصد گوشیهای عرضهشده در سهماههی دوم ۲۰۲۵ هند در این بازهی قیمتی بودهاند. علاوهبر این، ناتینگ در هند سریعترین رشد عرضهی گوشیها را با ۸۵ درصد افزایش تجربه کرده است.
مدیرعامل ناتینگ اعلام کرد همکاری با Optiemus گام مهمی برای تبدیل CMF به اولین برند جهانی واقعی از هند است و استخدام مدیر سابق پوکو از جدیت شرکت در توسعهی برند اقتصادی آن خبر میدهد.
منبع : زومیت