zoomit

طراحی وب سایت اختصاصی در وب و سئو

طراحی وب سایت اختصاصی در وب و سئو

برای تعیین قیمت ساخت وب‌سایت‌ها باید بدانید که نوع سایت، زبان برنامه نویسی مورداستفاده برای سایت، امکانات درخواستی و بسیاری دیگر از موارد بر هزینه نهایی تأثیر فراوان دارد. برای بررسی فاکتورهای مؤثر بر قیمت طراحی سایت، ادامه مقاله را مطالعه کنید.

برای سفارش طراحی سایت اختصاصی باید مرکزی را انتخاب کنید که باکیفیت‌ترین وب سایت را با قیمت مناسب برای شما طراحی و پیاده‌سازی کند. شرکت‌های مختلف طراحی سایت، تعرفه‌های گوناگونی برای سفارش سایت دارند.

به‌نقل از وب سایت طراحی سایت وب و سئو، وب سایت‌های اختصاصی به‌دلیل آنکه ساختار و کدنویسی خاص و منحصر‌به‌فرد دارند، به هزینه بیشتری نسبت به سایت‌های معمولی برای پیاده‌سازی نیاز دارند. همه شرکت‌های طراحی سایت، قادر به طراحی اختصاصی نیستند و بسیاری از آن‌ها از قالب‌های آماده برای این امر استفاده می‌کنند.

قیمت طراحی سایت چگونه تعیین می‌شود؟

در تعیین هزینه و قیمت طراحی سایت فاکتورهای مختلفی تأثیرگذار هستند و تنها با اعتماد به یک تیم حرفه‌ای درزمینه ساخت سایت، می‌توانید با بهترین قیمت، سایتی حرفه‌ای برای خود تهیه کنید. از مهم‌ترین این فاکتورها می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • نوع وب سایت
  • امکانات درخواستی برای وب سایت
  • نوع قالب مورد‌استفاده (قالب آماده یا اختصاصی)
  • گرافیک اختصاصی برای وب سایت
  • زبان‌های برنامه نویسی مورد استفاده
  • یک یا چند‌زبانه‌بودن وب سایت
  • پروتکل‌های امنیتی

از اولین مواردی که می‌توان برای فاکتورهای تأثیرگذار بر قیمت و هزینه تولید و پیاده‌سازی وب سایت نام برد، نوع وب سایت طراحی شده است. وب‌سایت‌ها را می‌توان ازلحاظ فنی به دو دسته استاتیک و داینامیک دسته‌بندی کرد. البته امروزه بیشتر وب سایت‌های سفارشی و موردعلاقه کاربران، داینامیک هستند. ازلحاظ محتوایی نیز وب‌سایت‌ها را می‌توان در دسته‌های شخصی، شرکتی و فروشگاهی طبقه‌بندی کرد. به‌هر‌حال هر‌یک از وب سایت‌های نام‌برده‌شده دارای تفاوت‌هایی در نحوه طراحی هستند که بر قیمت نهایی طراحی سایت تأثیر دارد. به‌عنوان مثال، طراحی وب سایت فروشگاهی هزینه بیشتری می‌خواهد.

سفارش طراحی سایت با امکانات سفارشی

از مهم‌ترین فاکتورها در تعیین هزینه طراحی سایت، امکانات درخواستی برای وب‌سایت‌ها هستند. معمولاً سفارش‌دهندگان طراحی وب سایت امکانات موردنظر خود را به واحد طراح می‌دهند. باوجوداین، شرکت‌های طراحی وب سایت بنا به نیاز وب سایت‌های مختلفی پنلی را ارائه می‌دهند. به‌عنوان مثال، برای هریک از وب سایت‌های شخصی، شرکتی و فروشگاهی پنل‌های مختلف برنزی، نقره‌ای و طلایی ارائه می‌‌شود. هزینه هریک از این پنل‌ها کاملاً مجزا است.

وب و سئو

علاوه‌‌بر‌این‌، برخی از امکانات وب سایت‌های سفارشی نیاز به کدنویسی و صرف زمان مخصوص دارند. شما فرض کنید درون یک وب سایت پزشکی نیاز به رزرو آنلاین وقت بیماران است. برای چنین امکانی باید کدنویسی مخصوص انجام شود؛ بنابراین، امکانات درخواستی برای هر وب سایتی تعیین‌کننده‌ترین فاکتور برای تعیین قیمت نهایی طراحی سایت است.

طراحی وب سایت اختصاصی

برای طراحی سایت برخی از شرکت‌ها اقدام به استفاده از قالب‌های آماده برای این امر می‌کنند. بدون شک هزینه طراحی بدین‌طریق کمی پایین‌تر است؛ ولی چنین وب سایت‌هایی امکان بهینه‌سازی و اختصاصی‌سازی بسیاری از فرایند‌ها را ندارند. شرکت‌های مطرح و فعال در زمینه‌های مختلف کسب‌و‌کار باید طرحی یکتا و متناسب با خود را برای طراحی سایت داشته باشند. ازاین‌رو، طراحی وب سایت اختصاصی و سفارشی برای شرکت‌های معتبر امری ضروری است. هزینه طراحی وب سایت اختصاصی بالاتر از استفاده از قالب‌های آماده برای طراحی سایت است.

تنها شرکت‌های معتبر درزمینه طراحی سایت قادر به طراحی وب سایت اختصاصی برای مشتریان هستند. گرافیک وب سایت هم از فاکتورهای مهم برای تعیین قیمت به‌حساب می‌آید. اگر سفارش‌دهنده گرافیک خاص برای وب سایت درخواستی خود می‌خواهد، تیم طراح سایت باید از گرافیست حرفه‌ای نیز برای این امر استفاده کند که هزینه نهایی را بالاتر می‌برد.

درمورد وب سایت‌های چندزبانه نیز باید گفت این وب‌سایت‌ها هزینه بیشتری نسبت به سایت‌های یک‌زبانه نیاز دارند؛ چراکه استفاده از مترجم حرفه‌ای برای این امر لازم است. کسانی که نیاز به وب‌سایت‌ها برای حضور فعال بین‌المللی دارند، باید طراحی سایت چندزبانه را بسته به حوزه و جغرافیای فعالیت خود سفارش دهند.

برای طراحی سایت باید تمامی پروتکل‌های امنیتی لحاظ شود. حفظ داده‌ها و اطلاعات و جلوگیری از نفوذ هکر‌ها و بدافزارها می‌تواند از وظایف طراح سایت به‌حساب آید. این امر در‌مورد وب سایت‌هایی که نقل‌وانتقالات مالی نیز انجام می‌دهند، از اهمیت بیشتری برخوردار است.

برای سفارش طراحی سایت اختصاصی چه کنیم؟

برای سفارش وب سایت‌های اختصاصی باید در اولین گام شرکتی معتبر در این زمینه بیابید. توجه به نمونه‌کارهای شرکت‌های مختلف شما را در انتخاب شرکت مناسب یاری می‌دهد. طراحی سایت باید با کیفیت بالا و قیمت مناسب انجام گیرد. پس از سفارش و عقد قرارداد طراحی سایت، پیاده‌سازی و بارگذاری وب سایت صورت می‌گیرد. برای رفع نقص‌ها و خطاهای احتمالی در حین کار، معمولاً بعد از بارگذاری وب‌سایت‌ها، عملیات پشتیبانی سایت صورت می‌گیرد.

برای دریافت اطلاعات کافی درمورد طراحی سایت و نیازها و کارکردها می‌توانید با مراجعه به وب سایت وب و سئو به نشانی www.weboseo.ir یا تماس با ۰۲۱۹۱۰۳۵۰۹۲ یا ۰۹۱۲۰۵۲۹۵۱۲ از خدمات مشاوره آنلاین این وب سایت بهره گیرید.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا