zoomit

هواوی ساخت گوشی به‌ سفارش عربستان و روسیه را تکذیب کرد

هواوی ساخت گوشی به‌ سفارش عربستان و روسیه را تکذیب کرد

برخی رسانه‌ها اخیراً گزارش‌هایی مبنی بر این منتشر کرده‌اند که چندین کشور ازجمله روسیه، عربستان و ونزوئلا، سفارش‌هایی برای ساخت گوشی‌ هوشمند ۵G به هواوی داده‌اند. اکنون غول فناوری چینی قاطعانه این گزارش ها را رد کرده و در حساب رسمی ویبو خود، ادعاهای مذکور را به‌عنوان شایعات بی‌اساس توصیف کرده است.

در بیانیه‌ی هواوی آمده که شایعات مربوط به سفارش‌های دولتی برای ساخت گوشی‌ هوشمند، فاقد هرگونه مبنای واقعی بوده و صرفاً باعث سردرگمی و گسترش اطلاعات نادرست در حساب‌ها و بسترهای مختلف شده است. هواوی از عموم مردم درخواست کرد چنین اطلاعات تأییدنشده‌ای را باور یا منتشر نکنند.

هواوی در حالی با گزارش‌های نادرست مبارزه می‌کند که اخیراً پیشرفت‌های چشمگیری در بازار موبایل داشته است. عرضه‌ی محصولاتی مثل گوشی هواوی سری میت ۶۰ و گوشی تاشو میت X5 هیجان زیادی بین خریداران چینی برانگیخت و حتی در مقطعی به‌دلیل تقاضای بالا، قیمت این محصولات به‌میزان قابل‌توجهی افزایش یافت.

داده‌های زنجیره‌ی تأمین نشان می‌دهد هواوی با سهم ۱۷ درصدی، جایگاه دوم برترین فروشنده‌ی گوشی‌های هوشمند چین را دراختیار دارد. این دستاورد باعث می‌شود شرکت مذکور با اختلاف ۰٫۲ درصدی، پس‌ از آنر قرار بگیرد.

حتما بخوانید :

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا