zoomit

Luxshare احتمالاً بخشی از تولید وسایل نقلیه اپل را برعهده خواهد گرفت

Luxshare احتمالاً بخشی از تولید وسایل نقلیه اپل را برعهده خواهد گرفت

Luxshare Precision Industry در حال برنامه‌ریزی است تا مبلغ دومیلیاد دلار برای تأمین مالی پروژه‌های جدید خود، ازجمله راه‌اندازی خط‌تولید محصولات پوشیدنی (مثل اپل واچ) و خودروهای برقی هوشمند جمع‌آوری کند.

به‌گزارش اپل اینسایدر، Luxshare، ازجمله تأمین‌کنندگان شرکت اپل، می‌خواهد برگه‌های سهام جدیدی به‌ارزش ۲٫۱ میلیارد دلار را برای حداکثر ۳۵ سرمایه‌گذار صادر کند. اسامی این سرمایه‌گذاران بعداً اعلام خواهد شد.

این اقدام در حالی انجام می‌شود که لاکس‌شر در تلاش است تا ظرفیت تولیدش را برای محصولات الکتریکی مصرفی و وسایل نقلیه‌ی هوشمند بهبود بخشد. پروژه‌های جدید Luxshare خط‌تولید جدید این شرکت برای تولید دستگاه‌های پوشیدنی هوشمند و اجزای پایانه‌های موبایل و سیستم‌های اتصال ولتاژ بالا برای وسایل نقلیه را شامل می‌شود؛ بنابراین، گمان می‌رود که این شرکت در ساخت وسیله نقلیه مورد انتظار اپل نیز نقش به‌سزایی داشته باشد.

Luxshare یکی از شرکای برجسته‌ی زنجیره‌ی تأمین اپل در چین است که آن را بیشتر به‌دلیل تولید ایرپاد‌های کوپرتینویی‌ها می‌شناسیم. در سال‌های اخیر، این برند موفق شده است بخشی از سفارش‌های تولید آیفون را نیز از اپل دریافت کند. Luxshare در حال ساخت کارخانه‌ی بسیار بزرگی است تا با رقبای چینی‌اش، ازجمله فاکسکان و پگاترون رقابت کند.

مقاله‌های مرتبط:

  • اپل شرکت Luxshare را ترغیب کرد خود را برای رقابت در تأمین قطعات آیفون آماده کند
  • تأمین‌کننده ایرپادهای اپل در تولید خودروهای برقی سرمایه‌گذاری خواهد کرد

گزارش‌های منتشرشده در اوایل ماه فوریه حاکی از آن بود که لوکس‌شیر قصد دارد فعالیت‌هایش را به بازار خودروهای الکتریکی نیز گسترش دهد؛ زیرا اخیراً بسیاری از منابع خبری شایعاتی مبنی‌بر توسعه‌ی خودرو برقی اپل منتشر کرده‌اند. بااین‌حال، Luxshare قصد ندارد به شرکت خودروسازی تبدیل شود و احتمالاً روی تولید قطعات داخلی خودروهای الکتریکی تمرکز خواهد کرد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا