zoomit

ویدئوی تبلیغاتی تبلت Legion Y700 لنوو پیش‌ از معرفی منتشر شد

ویدئوی تبلیغاتی تبلت Legion Y700 لنوو پیش‌ از معرفی منتشر شد

چندی پیش گزارش‌های مختلف و تصاویر تبلیغاتی زیادی از تبلت اندرویدی Legion Y700 که روی گیمینگ تمرکز کرده است، منتشر شد. اکنون به‌ گزارش notebookcheck تیزر تبلیغاتی رسمی از تبلت در ویبو (وب‌سایت میکروبلاگینگ چینی مشابه توییتر) این شرکت به‌ اشتراک گذاشته شده و مجدداً در کانال یوتیوب Sparrows News مشاهده شده است. ویدئوی مذکور قابلیت‌های Legion Y700 را در ابتدا به‌‌ عنوان یک تبلت گیمینگ و در مرحله بعد سایر کارایی آن را نشان می‌دهد.

تماشا در آپارت

افزون‌براین، لنوو نماهای نزدیک از تبلت را ارائه کرده است که پشتیبانی از سیستم صدای دالبی اتموس (Dolby Atmos) و فناوری دالبی ویژن (Dolby Vision) و بلندگوهای برند JBL را تأیید می‌کند. از طرفی دیگر، به‌نظر می‌رسد که لنوو یک لانچر بازی با برند Legion را در کنار سایر اصلاحات نرم‌افزاری توسعه داده است.

با توجه به‌ اینکه لنوو تبلت Legion Y700 را به‌عنوان یک تبلت گیمینگ معرفی خواهد کرد، آن را به تراشه‌‌ی اسنپدراگون ۸۷۰ مجهز کرده که بخشی از خانواده اسنپدراگون ۸۶۵ محسوب می‌شود. با‌این‌حال، انتظار می‌رود که Legion Y700 از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و وضوح تصویر ۲K پشتیبانی کند.

مقاله‌ی مرتبط:

  • تبلت Legion Y700 لنوو به حالت نمایش فوق‌عریض هنگام بازی مجهز می‌شود

گفته می‌شود که این تبلت لنوو به صفحه‌نمایش ۸٫۸ اینچی مجهز خواهد شد که حدود ۰٫۵ اینچ بزرگتر از آیپد مینی ۶ و بسیار کوچک‌تر از تبلت‌های اندرویدی سایر شرکت‌ها خواهد بود. طبق گزارش‌ها، لنوو تبلت Legion Y700 را در تاریخ ۲۸ فوریه (نهم اسفند ۱۴۰۰) در چین معرفی می‌کند و هنوز مشخص نیست که این شرکت چه زمانی تبلت جدیدش را در سایر بازارها عرضه خواهد کرد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا