zoomit

گوگل احتمالاً در آینده گوشی‌هایی با بدنه‌ سرامیکی تولید خواهد کرد

گوگل احتمالاً در آینده گوشی‌هایی با بدنه‌ سرامیکی تولید خواهد کرد

پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو آغازگر مسیری جدید برای گوشی‌های هوشمند گوگل بودند؛ زیرا ظاهری جدید و منحصر‌به‌فرد دارند که نوع ساده‌تر این طراحی نیز در پیکسل ۶a ارائه شده است. اخیراً یکی از افشاگران خوش‌نام خبرهای فناوری موسوم به DigitalChatStation جزئیاتی در وب‌سایت ویبو به‌اشتراک گذاشته است که به برخی از برنامه‌های گوگل درزمینه‌ی افزایش سرمایه‌گذاری روی طراحی گوشی‌های این شرکت اشاره می‌کند.

به‌گزارش فون‌آرنا، ساخت گوشی‌های پرچم‌دار آینده‌ی گوگل برعهده‌ی شرکت سازنده‌ی آیفون‌های اپل، یعنی فاکسکان، خواهد بود. این دو گوشی احتمالاً مدل‌های تاشو این شرکت هستند که درحال‌حاضر آن را با نام پیکسل نوت‌پد یا پیکسل فولد می‌شناسیم. تابه‌امروز، اطلاعات جالبی از پیکسل‌ تاشو گوگل و جزئیات دوربین آن دراختیار داریم؛ اما نکته‌ای که پست DigitalChatStation را جذاب‌تر می‌کند، این است که گوشی پرچم‌دار پیکسل بدنه‌ای ازجنس سرامیک خواهد داشت.

مقاله‌ی مرتبط:

  • پیکسل ۷ اولترا احتمالاً با نمایشگر ۲K و دوربین مجهز به حسگر IMX787 عرضه خواهد شد
  • تاریخ احتمالی معرفی سری پیکسل ۷ گوگل فاش شد

گوگل از انواع مواد ازجمله پلاستیک و شیشه و فلز در ساخت گوشی‌های هوشمند خود استفاده کرده است؛ ولی تاکنون شاهد عرضه‌ی مدل سرامیکی محصولات این شرکت نبوده‌ایم. در سال‌های گذشته، شرکت‌های دیگر گوشی‌هایی با بدنه‌ی سرامیکی ساخته‌اند که ازجمله می‌توان به اوپو Find X5 Pro اشاره کرد. گفته می‌شود پیکسل سرامیکی از نمایشگری با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۰۴۸ پیکسل بهره خواهد برد و دوربین سلفی نیز در بریدگی پانچ‌هول بالای آن تعبیه خواهد شد.

نکته‌ی دیگر اینکه این محصول به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین دوم با قابلیت بزرگ‌نمایی پریسکوپی مجهز خواهد شد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به تراشه‌ی اختصاصی تنسور ۲ گوگل اشاره کرد. علاوه‌براین، انتظار می‌رود این دستگاه به دوربین تله‌فوتو دیگر با حسگر ۶۴ مگاپیکسلی سونی IMX787 مجهز شود. در برخی از گزارش‌ها، گفته شده است که این ویژگی‌ها مربوط به مدل پرچم‌دار نسل کنونی پیکسل گوگل است که برای رقابت با گلکسی S22 اولترا سامسونگ روانه‌ی بازار خواهد شد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا