zoomit

نمایشگر شیائومی ۱۴ اولترا از هر چهار طرف خمیده خواهد بود

نمایشگر شیائومی ۱۴ اولترا از هر چهار طرف خمیده خواهد بود

شیائومی هر سال بهترین دوربین هایش را وارد گوشی‌های سری اولترا می‌کند. شیائومی ۱۳ اولترا به‌لطف حسگر یک‌اینچی در دوربین اصلی، تصاویر بسیار باکیفیتی ثبت می‌کند و طبق شایعه‌ها، چینی‌ها می‌خواهند به استفاده از حسگر یک‌اینچی در سری اولترا ادامه دهند.

حساب کاربری Digital Chat Station در شبکه‌ی اجتماعی ویبو می‌گوید که گوشی شیائومی ۱۴ اولترا در دوربین اصلی به حسگر یک‌اینچی جدید Sony LYT900 مجهز خواهد بود. این حسگر نسخه‌ی اصلاح‌شده‌ی IMX9898 است که پیش‌تر آن را در شیائومی ۱۳ اولترا و شیائومی ۱۳ پرو دیده بودیم.

شیائومی می‌خواهد افزون‌بر دوربین اصلی، سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی نیز در پنل پشتی گوشی جدیدش استفاده کند. دو دوربین از این دوربین‌ها به لنز تله‌فوتو با بزرگ‌نمایی سه‌برابری و پنج‌برابری مجهز خواهند بود و دوربین سوم از لنز فوق عریض استفاده خواهد کرد.

گوشی شیائومی ۱۴ اولترا قرار است با پردازنده‌ی Snapdragon 8 Gen 3 روانه‌ی بازار شود. برخی از شایعه‌ها به افزایش قیمت CPU جدید کوالکام اشاره کرده‌اند و شاید استفاده از این تراشه باعث افزایش قیمت گوشی شیائومی ۱۴ اولترا شود. گوشی شیائومی ۱۴ اولترا احتمالاً نمایشگر ۲K با حفره‌ی دایره‌ای خواهد داشت. Digital Chat Station می‌گوید که این نمایشگر از هر چهار طرف خمیده خواهد بود.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا