zoomit

آسان ترین روش راه اندازی ویندوز ۱۱ بدون اینترنت

آسان ترین روش راه اندازی ویندوز ۱۱ بدون اینترنت

براساس تصمیم مایکروسافت، کاربران برای راه‌اندازی اولیه‌ی ویندوز ۱۱ برخلاف نسخه‌های قبلی باید ایمیل مایکروسافت اکانت یا هر حساب دیگری را وارد کند که امکان اتصال حساب کاربری ویندوز با ایمیل آن فرد را دارد؛ درغیر‌این‌صورت، کاربران نمی‌توانند مراحل را برای تکمیل نصب ویندوز ۱۱ پیش ببرند.

این امر به‌معنای آن است که کاربر حتماً برای راه‌اندازی ویندوز ۱۱ باید به اینترنت متصل شود و امکان ساخت حساب محلی (Local Account) را نیز ندارد. این اتفاق اعتراض بسیاری از کاربران را در پی داشت؛ چراکه در بسیاری از مواقع، کاربران به‌دلیل فقدان درایورهای لازم، در رابط راه‌اندازی ویندوز یا Out of box experience نمی‌توانستند به اینترنت متصل شوند یا اصلا به ورود ایمیل خود تمایلی ندارند.

بااین‌حال، مایکروسافت طبق عادت معمول خود درزمینه‌ی بسیاری از تصمیم‌ها و سیاست‌ها سخت‌گیری نمی‌کند و مانند راهکار خودش برای دورزدن فقدان چیپ TPM 1.2 برای نصب ویندوز ۱۱ یا راهکارهای موجود برای نصب ویندوز ۱۱ در سیستم‌های ناسازگار، با چند حرکت ساده می‌توان اجبار اتصال به اینترنت و ورود ایمیل هنگام راه‌اندازی ویندوز را دور زد.

اگر از افرادی هستید که هنگام راه‌اندازی ویندوز در صفحه‌ی اتصال‌ به اینترنت یا ورود ایمیل گیر کرده‌اید، به‌کمک این آموزش می‌توانید به‌سادگی مشکل خود را برطرف کنید و مراحل ستاپ ویندوز ۱۱ را به‌اتمام برسانید.

راه‌اندازی ویندوز ۱۱ بدون ایمیل در هنگام وصل‌بودن اینترنت

اگر لپ‌تاپ شما پس‌ از نصب ویندوز، اتصال اینترنت را به‌صورت بی‌سیم یا سیمی شناسایی و از صفحه‌ی اتصال به اینترنت عبور کند و به صفحه‌ی ورود حساب مایکروسافت برسد، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • در کادر ایمیل، آدرس ایمیل غیرمعتبر مانند test@test.com یا no@thankyou.com وارد و سپس روی Next کلیک کنید.
  • منبع : زومیت

    مشاهده بیشتر
    دانلود نرم افزار

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا