zoomit

تاریخ و زمان دقیق رویداد MWC 2022 سامسونگ اعلام شد

تاریخ و زمان دقیق رویداد MWC 2022 سامسونگ اعلام شد

سامسونگ در اولین رویداد آنپکد خود در سال ۲۰۲۲ سری گلکسی اس ۲۲ و تب اس ۸ را معرفی کرد و درحالی‌که هنوز عرضه محصولات جدید آن آغاز نشده است، این سازنده گوشی‌های هوشمند اعلام کرده رویداد دیگری را در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۲ برگزار خواهد کرد.

رویداد Samsung Galaxy MWC 2022 یکشنبه، ۲۷ فوریه (۸ اسفند) ساعت ۲۱:۳۰ برگزار خواهد شد. درست مانند آنپکد در اوایل ماه جاری، رویداد MWC کاملاً مجازی خواهد بود و سامسونگ در کانال یوتیوب خود سخنرانی اصلی را استریم می‌کند.

هنوز به‌طور کامل مشخص نیست که سامسونگ برای رویداد بعدی چه برنامه‌ای دارد، اما از آن‌جایی که در نام آن از گلکسی استفاده شده احتمالاً شاهد معرفی محصولی مرتبط با موبایل خواهیم بود. در پوستر منتشرشده برای MWC 2022 تصاویری دیده می‌شوند که نشان‌دهنده محصولاتی مانند لپ‌تاپ، تبلت، تلفن یا گجت‌های پوشیدنی هستند.

مقاله‌ی مرتبط:

  • سامسونگ به کسانی که گلکسی S22 را پیش‌خرید کنند NFT هدیه می‌دهد

اما با توجه به این مسئله که سامسونگ به‌تازگی گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های جدید معرفی کرده و حتی به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری برای سری گلکسی واچ ۴ آن منتشر شده است، به نظر می‌رسد شاهد اتفاق جدیدی در حوزه لپ‌تاپ‌هایش باشیم. شاید لپ‌تاپ جدید Galaxy Chromebook یا Windows 11 در دست ساخت است.

فقط باید منتظر ماند و صبر کرد تا ببینیم سامسونگ برای مخاطبان و طرفدارانش چه برنامه‌ای دارد. خوشبختانه زمان انتظار طولانی نخواهد بود.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا