zoomit

با گجت جدید Gamesir، گوشی‌ها را به کنسول دستی تبدیل کنید

با گجت جدید Gamesir، گوشی‌ها را به کنسول دستی تبدیل کنید

Gamesir از کنترلر موبایلی X4 رونمایی کرد؛ محصولی که تأییدیه‌ی رسمی مایکروسافت را دارد و با قابلیت‌های ماژولار و دکمه‌های قابل‌تنظیم به‌فروش می‌رسد. این کنترلر برای گیمرهای که به‌دنبال تجربه‌ای چندمنظوره و انعطاف‌پذیر در بازی‌های موبایلی هستند، طراحی شده است.

طراحی ماژولار دسته‌ی بازی X4 امکان تنظیم آن را در حالت‌های مختلف فراهم می‌کند. گیمرها می‌توانند مثل سایر کنترلرهای استاندارد، از این محصول به‌صورت یک‌تکه استفاده یا آن را به دو کنترلر تک‌دست جداگانه تبدیل کنند. کنترلرهای تک‌دست می‌توانند به‌طور مجزا برای بازی‌های خاص مورد استفاده قرار بگیرند، یا مجدداً به یکدیگر متصل شوند و در این حالت کنترلر بزرگ‌تری در اختیار گیمر خواهد بود.

دکمه‌های ABXY کنترلر X4 خاصیت مغناطیسی دارند و کاربران می‌توانند چیدمان فیزیکی آن‌ها را بر اساس نیازشان تغییر دهند. این ویژگی برای گیمرهایی که به چیدمان‌های مختلف دکمه‌ها روی کنسول‌های گوناگون یا کنترلرهای موبایل عادت کرده‌اند، بسیار کاربردی به‌نظر می‌رسد.

کنترلر بازی Gamesir X4
کنترلر بازی Gamesir X4

طول‌عمر میکروسوئیچ‌های کنترلر X4 حدود ۵ میلیون کلیک اعلام شده است و از فناوری بی‌سیم Game X Link کمپانی Gamisir بهره می‌برد که از سه نوع اتصال بی‌سیم برای کاهش نرخ تأخیر و تداخل پشتیبانی می‌کند. X4 همچنین می‌تواند گوشی‌های موبایل با حداکثر ضخامت ۱۲٫۵ میلی‌متر و عرض بین ۶۸ تا ۹۵ میلی‌متر را در دل خود جا دهد.

هر دو بخش دسته‌ی بازی X4 به‌دلیل طراحی فشرده‌ی این محصول ازطریق درگاه تکی USB-C شارژ می‌شوند. گریپ‌های کنترلر از جنس TPE با بافت لیزری هستند که باعث می‌شود راحت‌تر و ایمن‌تر در دست جا بگیرند.

X4 همچنین از نورپردازی RGB حلقه‌ای با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ بهره می‌برد که جلوه‌ای زیبا به طراحی آن می‌بخشد. به‌نوشته‌ی گیزموچاینا، کنترلر جدید Gamesir با دستگاه‌های مجهز به اندروید ۸ و جدیدتر و کامپیوترهای شخصی سازگاری دارد و از طیف گسترده‌ای از بازی‌ها، از شوترهای اول‌شخص گرفته تا عناوین اکشن، پشتیبانی می‌کند.

کنترلر X4 اپلیکیشن مخصوصی نیز دارد که با استفاده از آن می‌توان شخصی‌سازی‌های گسترده‌ای انجام داد. این برنامه به گیمرها اجازه می‌دهد حساسیت جوی‌استیک‌ها، تنظیمات تریگر و چیدمان دکمه‌ها را مطابق میل خود تغییر دهند. قیمت دسته بازی X4 در فروشگاه JD.com معادل ۷۸ دلار است.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا