zoomit

شارژر ۲۰۲۴ خوش‌قیمت باسئوس با توان ۶۷ وات رونمایی شد

شارژر ۲۰۲۴ خوش‌قیمت باسئوس با توان ۶۷ وات رونمایی شد

باسئوس مدل جدید شارژر Lingao Mini خود را با طراحی چند‌رنگ و ماژول جداشدنی درگاه AC در بازار چین رونمایی کرد. این دستگاه مناسب کسانی است که به شارژری قدرتمند و سازگار برای دستگاه‌های مختلف نیاز دارند.

Lingao Mini از فناوری GaN (گالیم نیترید) استفاده می‌کند. شارژرهای GaN برای ارائه‌ی توان خروجی بالا در عین حفظ اندازه‌ی جمع‌وجور شناخته می‌شوند. شارژر جدید از طراحی ماژولار بهره می‌برد و ماژول AC را از ماژول USB جدا می‌کند.

چند کابل متصل به شارژر باسئوس Lingao Mini و نمایش عبارت ۶۷ وات
پوستر شارژر باسئوس Lingao Mini و نمایش عدد ۵ پشت سیم شارژر

ماژول AC با کابل ۱٫۵ متری همراه است که انعطاف‌پذیری بسیاری دارد. ماژول USB شامل سه درگاه USB-C و یک درگاه USB-A می‌شود که به کاربر امکان می‌دهد تا چهار دستگاه را هم‌زمان شارژ کند.

هرکدام از درگاه‌های USB-C از شارژ سریع ۶۷ وات پشتیبانی می‌کنند. درگاه USB-A شارژ استاندارد ۵ واتی ارائه می‌دهد. هنگام شارژ چند دستگاه، درگاه‌های USB-C بسته به پیکربندی، خروجی کلی ۶۵ یا ۶۰ وات فراهم می‌کنند.

شخصی درحال استفاده از شارژر باسئوس Lingao Mini در شرایط مختلفv

جدیدترین شارژر باسئوس به مدارهای نظارتی ایمنی بلادرنگ مجهز است که بار و جریان و ولتاژ اضافه یا ولتاژ کم را درکنار سایر خطاها تشخیص می‌دهد و در‌صورت بروز مشکل به‌طور خودکار برق دستگاه را قطع می‌کند.

Lingao Mini به سوئیچ لمسی مجهز است که خطر جرقه در هنگام وصل یا جدا‌کردن دستگاه را از بین می‌برد. همچنین، نمایشگری اطلاعات لحظه‌ای درباره‌ی وضعیت شارژ را دراختیار کاربران قرار می‌دهد.

Lingao Mini در چهار رنگ مشکی، سفید، آبی و بنفش در‌دسترس قرار می‌گیرد. این دستگاه ۲٬۵۰۰ وات ظرفیت بار دارد و برای شارژ دستگاه‌های مختلف از‌جمله لپ‌تاپ، گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، و انرژی‌بخشیدن به کتری برقی و یخچال مناسب است. قیمت شارژر جدید باسئوس حدود ۲۸ دلار است.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا