zoomit

کامپیوتر گیمینگ ۲۰۲۴ زوتاک با تراشه اینتل و گرافیک SUPER انویدیا رونمایی شد

کامپیوتر گیمینگ ۲۰۲۴ زوتاک با تراشه اینتل و گرافیک SUPER انویدیا رونمایی شد

زوتاک سری جدید کامیپوتر‌های اسمبل‌شده‌ی خود را تحت عنوان MAGNUS ONE معرفی کرد. این کامپیوتر در دو رنگ مشکی و سفید به بازار عرضه می‌شود.

کامپیوتر جدید زوتاک کاملاً جمع‌و‌جور طراحی شده و حجم بدنه‌ی آن تنها ۸٫۳ لیتر است. در کیس کامپیوتر چهار پنل مشبک برای جریان بهتر هوا قرار گرفته‌اند.

کامپیوتر گیمینگ زوتاک مگنوس

Zotac

قلب تپنده‌ی کامپیوتر زوتاک را پردازنده اینتل مدل Core i7-14700 با ۲۰ هسته و حداکثر فرکانس ۵٫۴ گیگاهرتز تشکیل می‌دهد. در کنار این پردازنده‌ی قدرتمند، زوتاک کارت گرافیک انویدیا مدل RTX 4070 SUPER با ۱۲ گیگابایت حافظه از نوع GDDR6X را درون دستگاه قرار داده است.

کامپیوتر گیمینگ زوتاک مگنوس

Zotac

سخت‌افزار قدرتمند زوتاک MAGNUS ONE، آن را به گزینه‌ی مطلوبی برای گیمر‌ها و طراحان تبدیل می‌کند. کامپیوتر در نسخه‌ی پایه از ۱۶ گیگابایت رم DDR5 بهره می‌برد که می‌توان آن را تا ۶۴ گیگابایت ارتقا داد.

فضای ذخیره‌سازی کامپیوتر زوتاک را یک ترابایت SSD تشکیل می‌دهد که می‌توان آن را با اسلات M.2 و درایو ۲٫۵ اینچی به مقادیر بالاتر ارتقا داد.

کامپیوتر گیمینگ زوتاک مگنوس

Zotac

کامپیوتر زوتاک MAGNUS ONE حجم مناسبی از پورت‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در این کامپیوتر ۸ عدد پورت USB از نوع USB 3.0 و USB 3.1، یک عدد تاندربولت ۴، یک عدد HDMI 2.1a، سه عدد DisplayPort 1.4a و یک عدد پورت اترنت ۲.۵Gbps قرار گرفته است.

کامپیوتر گیمینگ زوتاک مگنوس

Zotac

در قسمت جلویی کامپیوتر، یک عدد USB 3.0، یک عدد USB Type-C، جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا و کارت‌خوان SD به چشم می‌خورد.

کامپیوتر زوتاک از وای‌فای ۶ و بلوتوث نسخه‌ی ۵٫۲ پشتیبانی می‌کند. پاور ۵۰۰ واتی وظیفه‌ی تأمین انرژی این دستگاه را برعهده دارد. مجموعه‌ای از فن‌ها و هیت‌سینک‌ها خنک‌سازی MAGNUS ONE را انجام می‌دهند.

قیمت کیس کامپیوتر جدید زوتاک هنوز مشخص نیست. زوتاک زمان عرضه‌ی این کامپیوتر به بازار را اعلام نکرده است.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا