تبلیغات

انتقال پول به خارج از ایران بدون داشتن حساب ارزی بین المللی

  نقل و انتقالات آنلاین پول از کشور مبدا به خارج از کشور برخلاف قبل راحت‌تر شده است. اگر فرزند شما در خارج از کشور تحصیل می‌کند و برای مدیریت هزینه‌های خود به بودجه نیاز دارید، می‌توانید با استفاده از خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت مثل خرید ووچر پرفکت مانی، شارژ حساب پی پال و استفاده از وب مانی پرداختی‌های خود را به راحتی انجام دهید.

 

چندین نفر به صورت سالانه به دلایل مختلف اعم از شغل، تحصیل یا تجارت به خارج از کشور مهاجرت می‌کنند. در حالی که به نظر می رسد مهاجرت به خارج از کشور در همه حال یک فرصت هیجان انگیز است، اما چیزی که همیشه در زمان مهاجرت نگران کننده است، مدیریت امور مالی است. به عنوان مثال، اگر فرزند شما مشغول سپری کردن تحصیلات عالی در کانادا است و برای پرداخت هزینه‌های کالج او به ارسال پول نیاز دارید، شاید برایتان سوال باشد که چگونه می‌خواهید پولتان را ارسال کنید؟ روش‌هایی مثل شارژ حساب پی پال و خرید ووچر پرفکت مانی به متقاضی کمک می‌کنند تا بتوانند به راحتی کار خود را انجام دهند. اگر به دانبال پاسخی برای این سوال هستید، از شما دعوت می‌کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.انتقال پول به خارج از ایران

منظور از انتقال بین المللی پول چیست؟

طبق مقررات بانک مرکزی (RBI)، شهروندان مجاز به ارسال پول از کشور مبدا به هر کشور خارجی از از طریق خدمات حواله‌های خارجی هستند. انتقال پول می‌تواند برای تحصیل در خارج از کشور، اشتغال، اورژانس پزشکی، اوقات فراغت، بازدیدهای تجاری، هدایا یا کمک‌های مالی انجام شود. شما می توانید از هر بانکی در کشور مبدا به هر بانکی در سراسر جهان انتقال پول انجام دهید، اما خب سختی‌های خودش را هم دارد.

روش‌های مختلف ارسال پول از کشور مبدا به خارج از کشور:

حواله خارجی را می‌توان از طریق بانک‌ها، خدمات انتقال آنلاین و پلتفرم‌های پرداخت دیجیتال مثل شارژ حساب پی پال و خرید ووچر پرفکت مانی انجام داد.

حواله‌های بین بانکی: این کار یکی از روش‌های رایج ارسال پول بین المللی محسوب می‌شود. حواله بین بانکی روشی الکترونیکی و سنتی برای انتقال وجه از یک بانک به بانک دیگر است. به عنوان مثال، اگر در خارج از کشور تحصیل می کنید، والدین دانش آموز/دانشجو می توانند از انتقال بین بانکی در کشوری که انتقال اعتبار از طریق شبکه SWIFT انجام می شود، استفاده کنند که به عنوان یک پروتکل پیام رسانی بین دو بانک مرسوم است.

پیش نویس بانک: یکی دیگر از امن‌ترین و محبوب‌ترین راه‌ها برای ارسال پول به خارج از کشور استفاده از پیش نویس بانک است. برای شروع، باید به بانک مورد نظر خود مراجعه کنید و فرم پیش نویس را با ذکر جزئیات گیرنده و مبلغی که می‌خواهید ارسال کنید، پر کنید. این روش نسبتاً مقرون به صرفه است اما می‌تواند زمان بر باشد.

حواله بین المللی: یکی از ارزان‌ترین و مطمئن‌ترین راه‌های ارسال پول به خارج از کشور، از طریق حواله است. حواله‌ها را می توان در هر بانکی وصول کرد و گیرنده می‌تواند وجه نقد را از محل چک دریافت کند. با این حال، این روش کمی قدیمی است و زمان‌بر است.

انتقال پول آنلاین: می‌توانید از خدمات انتقال پول آنلاین مانند Money2World برای انجام حواله‌های خارجی استفاده کنید. این خدمات ۲۴*۷ برای هر دو بانک ICICI و مشتریان غیر ICICI در دسترس است. Money2world همچنین در برنامه iMobile Pay در دسترس است تا بتوانید در هر زمان و هر مکان با استفاده از تلفن خود، انتقال پول ایمن‌تری را انجام دهید. اما استفاده از این روش‌های سنتی می‌تواند برای افرادی که در ایران زندگی می‌کنند بخاطر تحریم‌های مختلف سخت باشد!

مدارک مورد نیاز برای انتقال وجه:

در زیر برخی از مدارک لازم برای انتقال وجه آنلاین ارائه شده است:

  • کپی کارت PAN
  • گذرنامه
  • شناسه کاربری
  • کارت ملی (مدارک هویتی)
  • مدارک سکونتی برای اثبات آدرس

وب مانی

وب مانی چیست؟

وب مانی یک سیستم پرداخت آنلاین بین المللی است. محل اصلی آن در روسیه واقع است اما اکنون در سراسر جهان به صورت گسترده استفاده می‎شود. در حال حاضر، وب مانی بیش از ۴۰ میلیون حساب کاربری فعال دارد. علاوه بر این، بیش از ۳۸ درصد از مشتریان روسی که به صورت آنلاین خرید می‌کردند، از این گزینه برای پرداخت هزینه‌های خود استفاده می‌کنند. علاوه بر این، امروزه از وب مانی در کشورهای مختلف در سراسر جهان استفاده می شود.

مزایای وب مانی چیست؟

در طول سال‌ها مختلف، وب مانی طیف وسیعی از خدمات را برای مشتریان حقیقی و حقوقی توسعه داده است. به عنوان مثال، مشتریان می‌توانند کیف پول‌شان را از طریق پول نقد، سیم بانکی و غیره واریز و برداشت کنند. همچنین می توان از WebMoney به عنوان روشی نوین در پرداخت از هر وب سایتی که از آن پشتیبانی می‌کند معرفی کرد.

کسب و کارها نیز با استفاده از کیف پول وب مانی از فرصت‌های زیادی برخوردار هستند. برای مثال، شرکت‌ها می‌توانند وجوه دریافتی و پرداختی خود را کنترل و مدیریت کنند، گردش کارشان را برنامه‌ریزی کنند، تراکنش‌های امن و… انجام دهند.

پرفکت مانی

پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی نیز مثل وب مانی یک راه حل مالی قابل اعتماد است که ارسال پول از طریق اینترنت را برای مشتریان آسان و راحت می‌کند. ما دیگر در زمانی زندگی نمی‌کنیم که مجبور باشیم به بانک برویم یا در صف خودپرداز بایستیم تا حواله پرداخت کنیم. پرفکت مانی فرصت‌های باورنکردنی زیادی را برای کاربران اینترنتی، فریلنسرها و کارآفرینان شرکتی فراهم می کند. کاربران پرفکت مانی می‌توانند پول خود را در عرض چند دقیقه و با نرخ کمتری به ارزهای الکترونیکی تبدیل کنند. همچنین با خرید ووچر پرفکت مانی می‌توانید به راحتی از هر وبسایتی که می‌خواهید خرید کنید.

شارژ حساب پی پال و خرید ووچر پرفکت مانی با نوین پرداخت

نقل و انتقالات آنلاین پول از کشور مبدا به خارج از کشور برخلاف قبل راحت‌تر شده است. اگر فرزند شما در خارج از کشور تحصیل می‌کند و برای مدیریت هزینه‌های خود به بودجه نیاز دارید، می‌توانید با استفاده از خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت مثل خرید ووچر پرفکت مانی، شارژ حساب پی پال و استفاده از وب مانی پرداختی‌های خود را به راحتی انجام دهید. بنابراین اگر به دنبال راه‌حلی امن و آنی هستید، پیشنهاد می‌کنیم با استفاده از خدمات نوین پرداخت و پشتیبانی قدرتمند و ۲۴ ساعته ما درآمد‌های خود را وصل کنید یا از هر سایت و فروشگاه‌ خارجی که دوست دارید خرید کنید. از اینکه تا انتهای این مقاله همراه ما بودید از شما سپاسگزاریم و امیدواریم نکاتی که گفته شد برایتان مفید بوده باشد.

 

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا