مديريت ICT

انتخاب یک مدیر جوان برای فاکسکان

انتخاب یک مدیر جوان برای فاکسکان

مایکل چیانگ به عنوان مدیر واحد مسئول تولید آیفون در فاکسکان، جانشین وانگ چارنگ یانگ شد. بلومبرگ به نقل از منابع آگاه نوشت: چیانگ اخیرا به عنوان رئیس گروه کسب و کار ای، ارتقاء یافته بود و وانگ به مسئولیت در هیات مدیره متمرکز خواهد شد.

به گزارش نیوزلن از ایسنا، این تغییر مدیریتی، در راستای تلاش یونگ لیو، رئیس هیات مدیره فاکسکان، برای روی کار آوردن مدیران جوانتر و حفظ برتری این شرکت در زنجیره تامین و در برابر رقابت فزاینده شرکتهای چینی، انجام شده است. این شرکت تایوانی همچنین با رقیبان جدیدی در هند روبروست که به عنوان پایگاه جدید تولید محصولات اپل، نقش رو به گسترشی پیدا کرده است.

چیانگ، مدیر باسابقه فاکسکان است که کمک کرد این شرکت به استانداردهای بالای مورد نظر اپل دست پیدا کند. یانگ در تابستان سال ۲۰۲۲ در هیات مدیره فاکسکان منصوب شد و مدیر مانده بود و انتقالش از واحد آیفون، ارتباطی به اختلالات تولید که این شرکت سال گذشته تجربه کرد، ندارد.

به گفته یک منبع آگاه، هنگامی که فاکسکان سال گذشته با اعتراضات خشونت آمیز کارگران بزرگترین کارخانه چینی خود در شهر ژنگژو روبرو شد، چیانگ نقش مهمی در تماس با دولت محلی و تضمین تامین خواسته های اپل، ایفا کرد.

این انتصاب منعکس کننده تلاشهایی است که فاکسکان در سالهای اخیر برای استفاده از مدیران جوانتر در کمک به عبور از تنشهای طولانی میان واشنگتن و پکن و گسترش پایگاه‌های تولید خود خارج از چین و مقابله با رقبای چینی نظیر لوکسشیر پرسیژن اینداستری داشته است.

چیانگ در مصاحبه ای که سال ۲۰۲۱ داشت، اظهار کرده بود: سه بار به هند رفته است تا به فاکسکان برای زمینه سازی فعالیت تولیدی در این کشور کمک کند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، لیو در سال ۲۰۱۹، سمت رئیس هیات مدیره فاکسکان را از تری گو، موسس این شرکت گرفت. وی از آن زمان، مناصب مهم را به کارمندان جوانتر سپرده است و چیانگ، یکی از مهمترین انتصابهایی محسوب می شود که لیو، تاکنون انجام داده است.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا