شبكه اجتماعی

امکان به اشتراک گذاری صوت در کلاب هاوس فراهم شد

کلاب هاوس به تازگی با معرفی قابلیت Clips به کاربران امکان می‌دهد که ۳۰ ثانیه از صوت روم‌ها را به عنوان پیش نمایش با دوستان خود به اشتراک بگذارند.
 
به گزارش نیوزلن و به نقل از  engadget، کلاب هاوس یک هفته بعد از معرفی سیستم دعوت نامه‌ای جدید خود قابلیت‌های تازه‌ای را برای کاربران عرضه کرده است. یکی از این سری قابلیت‌ها Clips نام دارد که در واقع ابزاری است که افراد می‌توانند با استفاده از آن پیش نمایشی از روم‌های عمومی را برای یکدیگر به اشتراک بگذارند.
 
به این ترتیب زمانی که میزبانان این قابلیت را برای روم خود فعال کنند، کاربران آیکون جدیدی را مشاهده می‌کنند که شبیه به قیچی است و با انتخاب آن ۳۰ ثانیه از صدای اتاق برای کاربر ضبط می‌شود و قابل اشتراک گذاری است. کلاب هاوس مدعی شده است که ویژگی Clips هنوز در مرحله بتا است و کاربران در صورت فعال بودن، می‌توانند از این ویژگی بهره مند شوند.
 
 کلاب هاوس همچنین قصد دارد در طی هفته‌های آینده روشی را معرفی کند که مردم بتوانند از طریق آن آرشیوی از روم‌های زنده گذشته را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. فعال سازی این قابلیت که Replays نامیده می‌شود نیز اختیاری است و میزبان‌ها در صورت عدم تمایل می‌توانند آن را غیرفعال کنند.
 

 

 
البته گفته‌ها حاکی از آن است که  اگر ویژگی یاد شده برای روم خاصی فعال شده باشد، کاربران می‌توانند مکالمات روم‌ها را در بازه زمانی که از جالب میزبان تعیین شده است، پیدا کنند. کلاب هاوس اعلام کرده است که تصمیم دارد قابلیت Replays را در اکتبر سال جاری فعال کند.
 
علاوه بر این کلاب هاوس با معرفی ابزار جستجوی جدید خود به کاربران اجازه می‌دهد که افراد خاص، کلاب ها، زوم‌های زنده و رخدادهای آینده را جستجو کنند. این قابلیت در ابتدا در سربرگ Explore وجود خواهد داشت و کلاب هاوس در حدود یک یا دو هفته آینده آن را به نوار ابزار اصلی منتقل می‌کند.
 
در نهایت کاربران اندروید می‌توانند امیدوار باشند که کلاب هاوس قابلیت صوت فضایی را برای آنها نیز عرضه کند. در هر صورت کلاب هاوس با معرفی این قابلیت‌های جدید سعی داشته است تا کاستی‌های موجود در نرم‌افزار خود را تا حد زیادی برطرف کند. نبود روشی برای به اشتراک گذاشتن صوت روم‌ها نیز یکی از این کاستی‌های اصلی بود.
 

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا