zoomit

نمایشگرهای آیفون ۱۵ پرو در سال ۲۰۲۳ را احتمالا BOE تولید خواهد کرد

نمایشگرهای آیفون ۱۵ پرو در سال ۲۰۲۳ را احتمالا BOE تولید خواهد کرد

براساس گزارش جدید وب‌سایت The Elec، شرکت چینی BOE احتمالاً در سال ۲۰۲۳ نمایشگرهای اولد LTPO موردنیاز اپل را برای آیفون ۱۵ تولید خواهد کرد. به‌گزارش مک‌رومرز، پس از تلاش‌های ناموفق شرکت چینی BOE در سال ۲۰۲۰ برای تولید نمایشگر آیفون‌های سری ۱۲ اپل، این شرکت به فهرست سازندگان صفحه‌نمایش‌های موردنیاز اپل برای مدل پایه‌ی ۶٫۱ اینچی آیفون ۱۳ اضافه شد. نمایشگر مدل‌های پرچم‌دار آیفون‌های امسال، یعنی آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس، به فناوری پیشرفته‌تری نیاز دارد و سامسونگ آن‌ها را تولید کرده است.

براساس گزارش امروز، BOE به‌دنبال افزایش توانایی خود برای تولید نمایشگرهای اولد LTPO با نرخ نوسازی متغیر تا ۱۲۰ هرتز است. این شرکت قصد دارد فناوری مورد‌نیاز برای تولید نمایشگر آیفون ۱۵ را در سال ۲۰۲۳ به‌دست آورد. درحال‌حاضر، BOE به عرضه‌ی نمایشگر مخصوص گوشی‌های سطح‌پایین‌تر ادامه می‌دهد. این در حالی است که ال‌جی و سامسونگ همچنان نمایشگر گوشی‌های پرچم‌دار را تولید می‌کنند.

مقاله‌های مرتبط:

  • افشاگری خوش‌نام: آیفون ۱۴ میزبان تاچ ID در زیر نمایشگر نخواهد بود
  • احتمال مجهز شدن آیپد پرو ۲۰۲۲ به تراشه ۳ نانومتری M2

پس از عرضه‌ی آیفون X، برای اولین‌بار شایعه شده است که اپل در حال برنامه‌ریزی برای طراحی مجدد نمایشگر بزرگ مدل‌های پرچم‌دار آیفون ۱۴ است که احتمالاً به حذف ناچ خواهد انجامید. شایعه شده است که اپل برای سیستم تشخیص چهره‌ی TrueDepth و دوربین جلو، بریدگی را با سوراخی دایره‌ای‌شکل جایگزین خواهد کرد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا