zoomit

آموزش استفاده از لایو لوکیشن تلگرام

آموزش استفاده از لایو لوکیشن تلگرام

تصور کنید با دوست خود در مکانی جدید قرار گذاشته‌اید؛ اما او مسیر را به‌خوبی نمی‌شناسد. در این موقعیت،‌ بهتر است قدم‌به‌قدم کنارش باشید تا به مقصد برسد؛ اما زمانی‌که از هم دور هستید، چگونه می‌توانید این کار را انجام دهید؟ نگران نباشید؛ زیرا قابلیت لایو لوکیشن تلگرام به کمکتان خواهد آمد.

یکی از قابلیت‌های جذال تلگرام، امکان اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی در لحظه است. این یعنی می‌توانید ببینید دقیقاً فرد مدنظرتان کجای نقشه قرار دارد؛ البته خود کاربر باید امکان دیدن لایو لوکیشن را به شما بدهد.

تلگرام یکی از پیام‌رسان‌های محبوب در ایران و جهان است که قابلیت‌های مختلفی را در‌اختیار کاربرانش قرار می‌دهد؛ از ساخت کانال تلگرام گرفته تا امکان انتشار استوری.

در این مقاله‌ی آموزش تلگرام، قصد داریم به شما نحوه‌ی استفاده از ویژگی لایو لوکیشن (موقعیت مکانی زنده) را آموزش دهیم. پس تا انتهای مطلب همراه نیوزلن باشید.

روش ارسال لایو لوکیشن تلگرام

تلگرام قابلیت لایو لوکیشن را همراه با ویژگی‌های مناسبی ارائه می‌کند. به‌عنوان مثال، می‌توانید برای اشترا‌ک‌گذاری موقعیت مکانی خود از بین ۱۵ دقیقه تا ۸ ساعت زمان مشخصی را انتخاب کنید.

ارسال لایو لوکیشن در تلگرام آسان است و به‌راحتی می‌توانید انجامش دهید. برای این کار، باید این مراحل را به‌ترتیب طی کنید:

  • برنامه‌ی تلگرام را باز و روی چت دنظر کلیک کنید.
  • از پایین صفحه روی آیکون پیوست (گیره‌ی کاغذ) ضربه بزنید.
  • حال روی Location در ردیف پایین آیکون‌ها کلیک کنید.
  • روی Send my Current Location ضربه بزنید تا جایی که در آن لحظه هستید، به‌اشتراک بگذارید.
  • اما اگر می‌خواهید موقعیت مکانی‌تان در آینده برای مدت مشخصی با کاربر مدنظر به‌اشتراک گذاشته شود، روی Share my Live Location for… کنید.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا