مديريت ICT

کارکنان اپل در فرانسه اعتصاب کردند

کارکنان اپل در فرانسه اعتصاب کردند

این اعتصاب، جدیدترین دردسر برای اپل در فرانسه است که اوایل سپتامبر، مجبور شد فروش آیفون ۱۲ را به دلیل تشعشع بالاتر از سطح مجاز، متوقف کند. این شرکت یافته‌های رگولاتور فرانسه در این خصوص را قبول ندارد.

به گزارش نیوزلن از ایسنا، حدود ۳۰ نفر از کارکنان اپل خارج از فروشگاه این شرکت در اپرا واقع در مرکز پاریس، چند متر دورتر از صف حدود ۴۰ خریداری که زیر باران منتظر ورود به فروشگاه بودند، تجمع کرده بودند.

 آنائیس دورل، ۳۶ ساله که به مدت ۱۰ سال برای اپل کار کرده است، به رویترز گفت: ما هنوز افرادی هستیم که ثروت اپل را می‌سازند و بنابراین، تصور می‌کنم که شایسته رفتاری محترمانه‌تر از آنچه امروز با ما می‌شود، باشیم.

یک مقام اتحادیه کارگری سی‌جی‌تی گفت: چند صد نفر از حدود ۲۳۰۰ نفر کارکنان فروشگاه‌های اپل در فرانسه، در اعتصاب شرکت کرده‌اند. وی افزود: تمام فروشگاه‌های اپل فرانسه در روز جمعه باز ماندند اما تعداد کارکنانشان کمتر بود.

اتحادیه‌های اپل که روز شنبه، اعتصاب کردند، هفت درصد افزایش دستمزد را درخواست کرده‌اند تا تورم را جبران کند اما به گفته مقامات اتحادیه، افزایش دستمزد پیشنهادی مدیریت اپل، بیش از ۴.۵ درصد نبوده است.

بر اساس گزارش رویترز، کارکنان یک فروشگاه اپل در بارسلون که روز جمعه شاهد صف کشیدن حدود ۲۵۰ نفر برای خرید آیفون ۱۵ بود، قرار است به اعتصاب همکارانشان در فرانسه، بپیوندند.

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا