zoomit

مدیریت ناوگان اورنگ و انتظار مدیران

مدیریت ناوگان اورنگ و انتظار مدیران

به‌طور کلی برنامه‌ریزی برای رانندگان کار دشواری است و از آن دشوارتر، کنترل رفتار راننده است. به‌ویژه اگر راننده‌تان بخواهد با حرکات مارپیچ‌گونه، رانندگان دیگر را به وجد بیاورد! نگران نباشید. راه‌حل‌های شما پیش ماست و ما شرکت اورنگ پژوهان پارسه هستیم.

ابتدا اجازه دهید تعریفی از مدیریت ناوگان حمل و نقل داشته باشیم: سامانه مدیریت ناوگان همان Fleet Management System است که به‌اختصار به آن FMS می‌گوییم. این سامانه به مدیران شرکت‌ها و سازمان‌هایی که خودرو و وسیله نقلیه دارند، این امکان را می‌دهد که در هر لحظه اطلاعات کاملی از تمام خودروهای خود داشته باشند؛ از جمله مسیر فعلی، مسیر حرکت، زمان و تعداد توقف‌ها، انحراف از مسیر و میزان مصرف سوخت. بهتر است بگوییم که مدیریت ناوگان تقریباً همه کار می‌کند! چیزهایی که فکرش هم را نمی‌کنید که می‌توانستید به همین راحتی و تنها با یک کلیک انجام دهید! برویم سراغ بعضی‌ از این کارها.

۶ راهکار مؤثر مدیریت ناوگان

اول: مدیریت کارآمد ناوگان

لحظه‌به‌لحظه خودرو یا ماشین‌آلات خود را ردیابی کنید. سرعت و مسیر طی شده را ببینید. میزان کیلومتر طی شده را نگاه کنید. بدانید خودرو در کجاها توقف داشته است. توقف خودرو بجا بوده است یا ماشین شرکت را برای دوردور بیرون برده‌اند؟!

دوم: گزارش‌های جامع

روزانه چندین ساعت صرف گرفتن گزارش مالی از راننده‌ها و کارمندهای شیفت‌های مختلف می‌کردید؟ تازه آخر ماه، همه اینا باید جمع شود تا روزها از شما وقت تلف کند؟ با مدیریت ناوگان می‌توانید در هر لحظه که اراده کنید، گزارشی جامع از عملکرد مالی ناوگان خود تهیه کنید.

سوم: شگفت‌زدگی با گزارش‌های پیشرفته مالی!

برخی سازمان‌ها و شرکت‌ها حقوق کارکنان و رانندگان خود را براساس میزان پیمایش، مدت‌زمان حضور و عملکرد رانندگان پرداخت می‌کنند. در این حالت با استفاده از سامانه هوشمند کنترل و مدیریت ناوگان می‌توان حقوق رانندگان را براساس پارامترهای پویا و حرفه‌ای حساب کرد.

چهارم: هشدارهای متنوع و کاربردی برای کنترل بیشتر ناوگان

پس از هرگونه رخداد از سمت دستگاه ردیاب، می‌توانید با متن دلخواه، پیامک، ایمیل یا نوتیفیکیشن، ارسال کنید و آن را مدیریت کنید. اما این هشدارها کدام‌اند؟

  • اخطار سرعت غیرمجاز
  • روشن شدن خودرو
  • قطع برق دستگاه
  • قطع آتن جی‌پی‌اس
  • باز شدن در خودرو
  • باتری کم دستگاه

و هشدارهای دیگری که یا از قبل تعریف شده است یا می‌توان جدید تعریف کرد.

پنجم: بررسی مسیر طی شده ردیاب و لایه‌های جغرافیایی

اطلاعات مسیر روزهای گذشته به‌صورت لحظه‌ای در سامانه مدیریت ناوگان ذخیره می‌شود. این اطلاعات را با استفاده از سامانه و اپلیکیشن به‌صورت گرافیکی بررسی کنید. این بررسی‌ها می‌تواند شامل حرکت‌ها و نقاط ایستاده در مسیر حرکت باشد. حتی می‌توانید میانگین سرعت، حداکثر سرعت کیلومتر طی شده از زمان شروع مسیر را ببینید. خروجی‌های استاندارد GPX و Excel را که دیگر در یک چشم بهم زدن پرینت بگیرید!

اما لایه‌های جغرافیایی برای ما چکار می‌کند؟

با استفاده از سامانه ردیابی و مدیریت ناوگان، می‌توان انواع محدوده‌های جغرافیایی را ترسیم و استفاده کرد. محدوده کاری را مشخص کنید و هشدارهای مختلف را سازماندهی کنید.

ششم: آنالیز رفتار راننده

یادتان می‌آید پشت شیشه یا تانکر رانند‌ه‌ها برچسب ‌می‌زدند؟ مدیران می‌خواستند که از رانندگی پُرخطر جلوگیری کنند؛ اما چقدر موفق بودند؟

با تعریف هشدارهایی مانند سرعت غیرمجاز، دریفت، پیچش ناگهانی و… رانندگان خود را ارزیابی کنید و حتی آن‌ها را با امتیازدهی مقایسه کنید.

اورنگ

اما کنترل ناوگان حمل و نقل، مناسب چه کسانی‌ است؟

اگر شرکت و سازمانی هستید که تعدادی خودرو دارید، فارغ از نوع سازمان، سیستم و مدیریت ناوگان به شما کمک می‌کند. شما می‌توانید در لحظه و به‌صورت برخط، ناوگان خود را کنترل و مدیریت کنید. اگر نیازهای زیر را دارید، متن درستی را می‌خوانید: نیازهایی مانند کنترل سوخت، کنترل رفتار و حرکت رانندگان، دردسترس بودن خودرو و راننده، پرداخت مالی به راننده براساس میزان بهره‌وری، دیسپچینگ خودروها، اعزام و مدیریت راننده، خودروهای سازمانی، خودرو حمل بار، خودرو راه‌سازی، خودروهای صنعتی، معادن و…

مدیریت ناوگان با اورنگ پژوهان پارسه

شرکت اورنگ پژوهان پارسه مفتخر است به دریافت تندیس‌های مختلف حمایت حقوق مصرف‌کننده در سال‌های گذشته. مشتریان از ارکان اصلی شرکت محسوب می‌شوند. نظرسنجی‌های انجام شده از واحد صنعت معدن و تجارت، گویای این موضوع‌ست. از این جهت مدیریت ناوگان و سامانه اورنگ با محیط کاربری آسان و کاربردی تهیه شده است که مدیران را از مشکلات هر روزه‌شان نجات دهد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر، ما در بخش فروش منتظر شما هستیم. حالا نه دقیقاً ایستاده و دست‌به‌سینه ولی خب خوشحال می‌شویم شما با ما تماس بگیرید.

شماره تماس: ۰۷۱۳۳۳۸

opp.co.ir

@orang_radyab

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا