zoomit

سونی اسپیکرهای جدید سری X را با شارژدهی مناسب و استاندارد ضدآب معرفی کرد

سونی اسپیکرهای جدید سری X را با شارژدهی مناسب و استاندارد ضدآب معرفی کرد

سونی روز گذشته سه اسپیکر بی‌سیم جدید را به‌عنوان عضوی از محصولات سری X رونمایی کرد. این اسپیکرها که SRS-XE200 و SRS-XE300 و SRS-XG300 نام دارند با یک‌بار شارژ بین ۱۶ تا ۲۵ ساعت موسیقی پخش می‌کنند. سونی می‌گوید این اسپیکرهای جدید ماه آینده‌ی میلادی روانه‌ی بازار می‌شوند.

براساس آنچه Gizmochina می‌نویسد اسپیکرهای جدید سری X سونی طراحی آشنایی دارند، مجهز به رادیاتور دوگانه‌ی پَسیو هستند و به‌لطف گواهی IP67 دربرابر نفوذ آب از خود مقاومت نشان می‌دهند. این اسپیکرها از بلوتوث ۵٫۲ و قابلیت Google Fast Pair نیز بهره می‌برند. کاربر می‌تواند هر یک از این اسپیکرها را به حداکثر دو دستگاه متصل کند.

اسپیکرهای سونی به‌شکلی بهینه صدای کاربر را نیز ضبط می‌کنند. امکان فعال کردن میکروفون ازطریق کلیدی فیزیکی وجود دارد.

اسپیکر SRS-XG300 سونی در دو رنگ

Sony SRS-XE200 کوچک‌ترین مدل در بین سه اسپیکر جدید سونی است و می‌تواند تا حداکثر ۱۶ ساعت موسیقی پخش کند. مدل‌های SRS-XE300 و SRS-XG300 به‌ترتیب ۲۴ و ۲۵ ساعت شارژدهی می‌کنند. Sony SRS-XG300 سه کیلوگرم وزن دارد و نورپردازی سازگار با محتوای صوتی ارائه می‌دهد.

سونی می‌گوید ازطریق اپلیکیشن Music Center می‌توان سراغ روش شارژ بهینه برای اسپیکرها رفت تا چرخه‌ی عمر باتری این محصولات طولانی‌تر شود.

اسپیکر XE300 سونی در رنگ مشکی و خاکستری و آبی و نارنجی

اسپیکر Sony SRS-XE200 با قیمت تقریباً ۱۶۱ دلار و اسپیکر Sony SRS-XE300 با قیمت تقریباً ۲۱۴ دلار دردسترس مشتریان قرار می‌گیرد. گران‌ترین مدل یعنی SRS-XG300 برچسب قیمت تقریباً ۳۲۲ دلار را یدک می‌کشد. هر سه مدل در رنگ‌های مشکی و خاکستری عرضه می‌شوند. اسپیکر SRS-XE200 در مدل‌های نارنجی و آبی نیز عرضه می‌شود و SRS-XE300 نیز مدلی به رنگ آبی دارد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا