zoomit

افتتاح نخستین سوپرمارکت حضوری دیجی‌کالا در تهران

افتتاح نخستین سوپرمارکت حضوری دیجی‌کالا در تهران

دیجی‌کالا با هدف ارائه تجربه‌ای تازه از خرید حضوری و تکمیل زنجیره تأمین سوپرمارکت آنلاین خود، نخستین فروشگاه حضوری‌اش در حوزه کالاهای تندمصرف (FMCG) را در تقاطع خیابان کاوه و دولت (کلاهدوز) تهران افتتاح کرد.

این فروشگاه با شعار «تازگی، نزدیک‌تر از همیشه» بر عرضه روزانه محصولات باکیفیت و تحویل فوری تمرکز دارد. مشتریان می‌توانند در محیطی ۴۵۰ متری، طیفی متنوع از کالاها را انتخاب کنند؛ از مواد غذایی، گوشت و پروتئین، میوه و سبزیجات تازه و نان گرم گرفته تا نوشیدنی‌ها و اقلام بهداشتی و آرایشی.

به گفته مسعود طباطبایی، مدیرعامل دیجی‌کالا، فلسفه راه‌اندازی این فروشگاه، پاسخ به نیاز مشتریانی است که ترجیح می‌دهند خرید خود را حضوری انجام دهند:

«ما سال‌ها به‌صورت آنلاین فروش داشتیم و هدفمان افزایش سهم خرید اینترنتی بود. اما از آن‌جا که بخشی از مشتریان همچنان به خرید حضوری علاقه دارند، فروشگاه آفلاین را ایجاد کردیم تا بتوانند با اطمینان و تجربه‌ای عالی، خرید خود را انجام دهند. امروز کاربران می‌توانند هم آنلاین خرید کنند و هم آفلاین. هدف اصلی ما این است که همه کاربران، در هر دو بستر، تجربه‌ای خوب و رضایت‌بخش داشته باشند و امیدواریم این فروشگاه‌ها به‌زودی در سراسر کشور گسترش پیدا کنند.»

مقاله‌ی مرتبط

بر اساس برنامه توسعه دیجی‌کالا، تا پایان سال ۱۴۰۴ چند فروشگاه حضوری FMCG دیگر در مناطق مختلف تهران راه‌اندازی خواهد شد و سپس نوبت به مراکز استان‌ها خواهد رسید. پیش بینی می‌شود این فروشگاه‌ها علاوه بر ارائه تخفیف‌های دوره‌ای، به‌زودی امکان خرید اعتباری را نیز در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

دیجی‌کالا پیش‌تر نخستین فروشگاه حضوری خود را در حوزه محصولات دیجیتال در غرب تهران افتتاح کرده بود و اکنون با ورود به بازار حضوری کالاهای تندمصرف، گام تازه‌ای در توسعه فروشگاه های حضوری خود برمی‌دارد.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا