zoomit

عمر باتری گلکسی S22‌ در مدل مجهز به Snapdragon 8 Gen 1 بهتر از Exynos 2200 است

عمر باتری گلکسی S22‌ در مدل مجهز به Snapdragon 8 Gen 1 بهتر از Exynos 2200 است

DxOMark نتایج آزمایش باتری یکی از سه گوشی پرچم‌دار ۲۰۲۲ سامسونگ، یعنی گلکسی S22 را در نسخه‌ی مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک در سال جاری میلادی منتشر کرده است. برای یادآوری، سامسونگ گلکسی اس ۲۲ را با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک در بیشتر بازارها و اگزینوس ۲۲۰۰ را در سایر بازارها ازجمله اروپا می‌فروشد. با اینکه وب‌سایت مذکور قبلاً تفاوت‌های کیفیت دوربین بین این دو تراشه را مطرح کرده است؛ به‌نظر می‌رسد که تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک در برخی سناریوها ازنظر عمر باتری بهتر ظاهر شده است.

گفتنی است که به‌طور‌کلی اسنپدراگون ۸ نسل یک نیز ازنظر عمر باتری عملکرد خوبی ندارد. به‌عقیده‌ی DxOMark، مدل مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل یک در جایگاه ۶۰ در رتبه‌بندی باتری قرار دارد و پشت‌سر گوشی‌هایی مانند آیفون ۱۲ مینی و پیکسل ۵ گوگل جای می‌گیرد. باوجود‌این، مدل مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل یک به‌راحتی از مدل اگزینوس ۲۲۰۰ پیشی گرفته است؛ مدلی که در جایگاه ۶۴ قرار دارد.

عملکرد باتری گلکسی اس ۲۲-۱

مقاله‌ی مرتبط:

  • رشد ۵۱ درصدی سود سامسونگ در فصل اول ۲۰۲۲ به‌لطف عرضه‌ گلکسی S22 و فروش فوق‌العاده تراشه

همان‌طورکه تصاویر نشان می‌دهد، آزمایش‌های DxOMark مشخص کرده است که مدل اسنپدراگون ۸ نسل یک، ۱۰ ساعت بیشتر از مدل اگزینوس ۲۲۰۰ در طول مکالمات تلفنی دوام می‌آورد. در مقام مقایسه، هنگام پخش موسیقی این فاصله به ۲ ساعت کاهش پیدا می‌کند؛ اما مدل اسنپدراگون ۸ نسل یک گلکسی اس ۲۲ از این نظر حدود ۴۱ ساعت با آیفون ۱۳ مینی فاصله دارد. درضمن، هر دو نسخه‌ی گلکسی S22 تقریباً به‌اندازه مساوی هنگام استفاده از دوربین یا GPS دوام می‌آورند.

عملکرد باتری گکسی اس ۲۲ در برابر اس ۲۱ و آیفون ۱۳ مینی

درمقابل، مدل اگزینوس ۲۲۰۰ زیر بار سنگین پردازنده گرافیکی به زمان اجرای عالی دست پیدا می‌کند. درمجموع، هیچ‌یک از مدل‌های گلکسی اس ۲۲ در آزمون‌های عمر باتری عملکرد درخشانی از خود نشان نمی‌دهند و این موضوع درباره‌ی گلکسی اس ۲۱ و گلکسی S21 FE نیز صدق می‌کند که با تراشه‌های اگزینوس بررسی شده‌اند.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا