zoomit
از پلیاستیشن ۳ تا قارچخور؛ تبلیغات افسانهای و فراموشنشدنی

از پلیاستیشن ۳ تا قارچخور؛ تبلیغات افسانهای و فراموشنشدنی
بهیادماندنیترین بخش این کمپین، ماکت بزرگ و پرجزئیات از یکی از نبردهای معروف بازی بود که صدها مجسمهی کوچک از سربازان و خود مستر چیف را شامل میشد. تبلیغ نهایی، این ماکت را در سکوت نمایش میداد و در پایان، تنها کلمهی Believe روی صفحه ظاهر میشد؛ رویکردی که هیجان طرفداران را به اوج رساند.
«جنسیس کاری را میکند که نینتندو نمیتواند»
در دههی ۹۰ میلادی، جنگ کنسولها بین نینتندو و سگا در جریان بود. سگا برای رقابت با تصویر خانوادگی و کودکپسند نینتندو، بازاریابی تهاجمی و جسورانهای را آغاز کرد و مستقیماً رقیب خود را هدف قرار داد.
مشهورترین شعار این کمپین، «جنسیس کاری را میکند که نینتندو نمیتواند»، به نماد این رقابت تبدیل شد و هویت سرکش سگا را در طول آن دهه تعریف کرد. رویکرد تهاجمی سگا، یکی از عوامل اصلی موفقیتش در رقابت با نینتندو بود.
تبلیغ Super Smash Bros برای نینتندو ۶۴
حتما بخوانید : فرودگاه کوچکی که به دلیلی عجیب تحسین شد
منبع : زومیت



