zoomit

از آنلاین تا اُپال؛ اپلیکیشن «میلی» حضور فیزیکی خود را در تهران گسترش داد

از آنلاین تا اُپال؛ اپلیکیشن «میلی» حضور فیزیکی خود را در تهران گسترش داد

اپلیکیشن خرید و فروش آنلاین طلا «میلی» با افتتاح سومین شعبه رسمی خود در تهران، استراتژی توسعه فیزیکی در کنار خدمات دیجیتال را وارد فاز جدیدی کرد. این شعبه که در تاریخ ۲۲ شهریور ۱۴۰۴ در مرکز تجاری اُپال واقع در غرب پایتخت آغاز به کار کرد، یازدهمین مرکز حضوری این شرکت در سراسر کشور محسوب می‌شود و با هدف تسهیل فرآیند تحویل فیزیکی طلا و افزایش اعتماد کاربران راه‌اندازی شده است.

«میلی» که طی سال‌های اخیر به عنوان بستری برای معاملات آنلاین طلا در ۲۴ ساعت شبانه‌روز شناخته شده، با این اقدام به یکی از دغدغه‌های اصلی کاربران در بازار آنلاین فلزات گران‌بها پاسخ می‌دهد: امکان دریافت فیزیکی دارایی.

این رویکرد ترکیبی (دیجیتال-فیزیکی) به کاربران اجازه می‌دهد طلای خریداری‌شده از طریق اپلیکیشن را به صورت شمش یا مصنوعات طلا از شعب رسمی تحویل بگیرند، موضوعی که به شفافیت بیشتر معاملات و اطمینان خاطر مشتریان کمک شایانی می‌کند.

آمار عملکرد این پلتفرم نشان‌دهنده استقبال کاربران از هر دو وجه آنلاین و حضوری است. از ابتدای فعالیت میلی تاکنون، بیش از ۱۴ تن طلا در بستر این اپلیکیشن معامله شده است. در همین مدت، کاربران بیش از ۲۵۲ کیلوگرم از طلای خریداری شده خود را به‌صورت فیزیکی از شعب و نمایندگی‌های این شرکت دریافت کرده‌اند. این آمار نشان می‌دهد که گزینه تحویل حضوری، یک قابلیت کلیدی و پرکاربرد برای سرمایه‌گذاران است.

امنیت و شفافیت؛ اولویت اصلی در بازار آنلاین طلا

در حاشیه افتتاح شعبه جدید، مصطفی اکرمی، مدیرعامل «میلی»، به تشریح برنامه‌های توسعه و پاسخ به دغدغه‌های امنیتی کاربران پرداخت. او با تاکید بر ادامه روند گسترش شعب در سراسر کشور گفت: «مسیر توسعه نمایندگی‌ها همچنان ادامه دارد و ما در آینده نمایندگی‌های بیشتری را در شهرهای مختلف ایران افتتاح خواهیم کرد تا خدمات خود را به کاربران در سراسر کشور ارائه دهیم.»

اکرمی در خصوص نگرانی‌ها از امنیت دارایی و تخلفاتی مانند «خالی‌فروشی» تصریح کرد: «میلی تمامی مجوزهای لازم برای فعالیت را دریافت کرده و ذخایر طلای کاربران در گنجینه‌های امن بانک کارگشایی نگهداری می‌شود.» او اضافه کرد:

سامانه میلی طوری طراحی شده است که خالی‌فروشی در آن ممکن نیست. سیستم تنها در صورتی که موجودی طلا تامین شده باشد، آن را به کاربر می‌فروشد و در غیر این صورت، امکان خرید وجود نخواهد داشت. در نتیجه اساساً امکان خالی‌فروشی در میلی وجود ندارد.

– مصطفی اکرمی، مدیرعامل میلی

این اپلیکیشن پیش از این با راه‌اندازی نمایندگی در شهرهایی چون قم، کرج، ساری، اصفهان، مشهد و تبریز، دامنه خدمات حضوری خود را از پایتخت فراتر برده بود.

افتتاح شعبه اپال پس از شعب سون‌سنتر (شرق)، شمس‌العماره (بازار بزرگ) و نمایندگی نازی‌آباد (جنوب)، پوشش خدمات حضوری میلی در نقاط استراتژیک تهران را تکمیل می‌کند. شعبه جدید میلی در طبقه دوم تجاری اُپال، در روزهای کاری از ساعت ۱۰:۳۰ صبح تا ۲۱ شب آماده خدمت‌رسانی به مشتریان است.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا