zoomit

گلکسی A03 سامسونگ با دریافت گواهینامه Wi-Fi، احتمالا به‌زودی رونمایی خواهد شد

در ماه آگوست (مرداد ۱۴۰۰) سامسونگ گلکسی A03s را معرفی کرد. به گزارش گیزموچاینا و بر اساس گمانه‌زنی‌ها، این شرکت در حال کار روی گوشی هوشمند دیگری با نام گلکسی A03 است. گوشی مذکور ماه گذشته در گیک‌بنچ و FCC مشاهده شد. گزارشی از گیزموچاینا نشان می‌دهد که گلکسی A03 همچنین تأییدیه‌ی اتحادیه‌ی وای‌فای را دریافت کرده است.

گلکسی A03 با شماره مدل SM-A032F/DS در پایگاه داده Wi-Fi Alliance فهرست شده است که نشان می‌دهد این دستگاه از Wi-Fi 802.11 b/g/n پشتیبانی خواهد کرد که از این جهت، دستگاهی پایین‌رده خواهد بود.

گواهی Wi-Fi گلکسی A03

طبق گزارش‌های قبلی، گلکسی A03 احتمالا از تراشه‌ی Unisoc SC9863A استفاده خواهد کرد. انتظار می‌رود این گوشی با ۲ گیگابایت رم و اندروید ۱۱ همراه شود؛ البته ممکن است با اندروید گو در دسترس قرار بگیرد. طبق گواهینامه FCC، انرژی گلکسی A03 توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت تأمین خواهد شد. در حال‌ حاضر اطلاعات دیگری درباره‌ی این گوشی در دسترس نیست.

نسل قبلی گلکسی A03، یعنی گلکسی A02، در نسخه‌ای با ۳ گیگابایت رم نیز عرضه شد؛ بنابراین احتمالا گلکسی A03 نیز در نسخه‌‌‌ای با ۳ گیگابایت رم راهی بازار خواهد شد. در مجموع این گوشی آینده‌ی سامسونگ احتمالا برخی از مشخصات خود را از گلکسی A03s به ارث خواهد برد.

گلکسی A03s به صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی +HD، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسل و دوربین سه‌گانه متشکل از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق مجهز است. این گوشی از تراشه‌ی Helio P35 و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برد. از دیگر مشخصات گلکسی A03s می‌توان به ۴ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و اندروید ۱۱ اشاره کرد. احتمالا گلکسی A03 در ماه آینده به‌طور رسمی معرفی خواهد شد.

دیدگاه شما کاربران نیوزلن درباره‌ی گلکسی A03 با مشخصات احتمالی فوق چیست؟

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا