zoomit

سامسونگ رسماً برگزاری رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۲۲ در تاریخ ۱۹ مرداد را تأیید کرد

سامسونگ رسماً برگزاری رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۲۲ در تاریخ ۱۹ مرداد را تأیید کرد

دعوتنامه رسمی برای رویداد گلکسی آنپکد آگوست ۲۰۲۲ سامسونگ بالأخره منتشر شد. به‌گزارش سم‌موبایل، سامسونگ در پست رسمی خود تأیید کرد که رویداد بعدی آنپکد در تاریخ ۱۰ آگوست ۲۰۲۲ (۱۹ مرداد ۱۴۰۱) برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند رویداد را ساعت ۱۷:۳۰ به‌وقت ایران ازطریق Samsung Newsroom و Samsung.com و کانال یوتیوب سامسونگ به‌صورت زنده تماشا کنند.

رویداد آنپکد ۲۰۲۲ سامسونگ

گفتنی است که اطلاعات رویداد چند روز پیش فاش شده بود؛ بنابراین از این جهت جای تعجب نیست و فقط ساعت رویداد مشخص نبود که غول فناوری کره جنوبی در این گزارش رسماً اعلام کرد. از سوی دیگر، تقریباً تمام مشخصات دستگاه‌هایی که سامسونگ قصد دارد در این رویداد پرده‌برداری کند نیز دردسترس قرار گرفته است.

گلکسی زد فولد ۴ و گلکسی زد فلیپ ۴ برخی از مورد انتظارترین دستگاه‌های سال هستند که سامسونگ در رویداد مذکور معرفی خواهد کرد.

مقاله‌ی مرتبط:

  • رندرهای گلکسی زد فلیپ ۴ و زد فولد ۴ از طراحی ظاهری و گزینه‌های رنگی آن‌ها پرده برداشتند

افزون‌براین، گلکسی واچ ۵ و گلکسی واچ ۵ پرو احتمالاً در همان رویداد رونمایی خواهند شد. همان‌طور که در گزارش‌های قبلی گفته شد، این‌ بار از نسخه‌ی کلاسیک خبری نیست و اصطلاحات جای آن مدل پرو عرضه خواهد شد. گلکسی بادز پرو ۲ نیز با قابلیت نویزکنسلینگ و صدای بهتر احتمالاً در جریان رویداد پرده‌برداری خواهد شد.

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا