zoomit

اولین لپ‌‌تاپ تاشدنی سامسونگ در راه است [تماشا کنید]

اولین لپ‌‌تاپ تاشدنی سامسونگ در راه است [تماشا کنید]

درحالی‌که تا معرفی اولین لپ‌تاپ تاشدنی سامسونگ فاصله‌ی زیادی داریم، گزارش‌های جدید می‌گویند این لپ‌تاپ از طراحی‌ مشابه گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ بهره خواهد گرفت. سامسونگ قصد دارد لولای قطره‌ای را در اولین لپ‌تاپ تاشدنی خود که Flex Note نام دارد استفاده کند.

استفاده از لولای قطره‌ای ضخامت دستگاه را کاهش می‌دهد، چین‌خوردگی نمایشگر را کمتر می‌کند و اجازه می‌دهد دو نیمه‌ی لپ‌ تاپ یا گوشی، بدون شکاف بسته شوند؛ به‌همین‌دلیل تصمیم سامسونگ برای بهره‌گیری از این طراحی لولا منطقی به‌نظر می‌رسد.

برخی کارشناسان رونمایی لپ‌تاپ با لولای قطره‌ای را ایده‌ی مناسبی نمی‌دانند؛ زیرا معتقدند این طراحی وزن دستگاه را افزایش می‌دهد و چین‌خوردگی کمتر نمایشگر هم برای خریداران لپ‌تاپ در اولویت قرار ندارد.

گلکسی فلکس نوت ممکن است تا سال آینده رونمایی شود. گمانه‌زنی‌ها درباره رونمایی این لپ‌تاپ صرفاً براساس ثبت پتنت یا علامت تجاری نیست. سامسونگ نمونه‌ی اولیه‌ی لپ‌تاپ یادشده را بارها به نمایش گذاشته است.

لپ‌تاپ تاشدنی سامسونگ اولین بار در CES 2022 به نمایش گذاشته شد و پس از آن در MWC 2023 نیز شاهد نمونه‌ی اولیه‌ی این لپ‌تاپ بودیم؛ لپ‌تاپ ۱۳ اینچی تاشدنی که پس از باز شدن می‌تواند به تبلت عریض ۱۷ اینچی تبدیل شود.

هنوز مشخص نیست که سامسونگ دقیقاً چه زمانی از لپ‌تاپ تاشدنی رونمایی خواهد کرد، اما برخی از کارشناسان به‌دلیل شرایط نامناسب بازار، رونمایی این لپ‌تاپ را تا پیش از نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۴ بسیار بعید می‌دانند.

درحال‌حاضر طرفداران سامسونگ برای خرید جدیدترین محصولات این شرکت، دو گوشی تاشدنی را در بین گزینه‌ها دارند. با توجه به اینکه قیمت گلکسی زد فولد ۵ و قیمت گلکسی زد فلیپ ۵ نسبت به نسل قبل تغییر چندانی نداشت، باید منتظر بمانیم و ببینیم قیمت لپ‌ تاپ سامسونگ چگونه خواهد بود.

منبع : زومیت

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا