شبكه اجتماعی

آموزش: چند ترفند جالب پیام‌رسان تلگرام

آموزش: چند ترفند جالب پیام‌رسان تلگرام

یک پیام را برای بعد برنامه‌ریزی کنید
لازم نیست فوراً پیامی ارسال کنید. اگر می‌خواهید در زمان خاصی به دستتان طرف مقابل برسد، پیام را در پنجره چت مانند همیشه تایپ کنید. سپس روی دکمه ارسال ضربه زده و نگه دارید و در منوی باز شده، Schedule Message را انتخاب کنید. تاریخ و زمان را انتخاب کنید، سپس روی دکمه ارسال ضربه بزنید، که دقیقا به شما می‌گوید که پیام چه زمانی ارسال می‌شود.

بی‌صدا پیام بدید
راه دیگری برای ارسال پیام وجود دارد: ارسال بی‌صدا. هنگامی که پیامی را در سکوت ارسال می‌کنید، به گیرنده اطلاع نمی‌دهد و مانند حالت موقت «مزاحم نشوید» عمل می‌کنید. برای انجام این کار، پیام را در پنجره چت مانند همیشه تایپ کنید. سپس روی دکمه ارسال ضربه بزنید و نگه دارید و در منوی پاپ آپ گزینه Send Without Sound را انتخاب کنید.

چت‌های خود را قفل کنید
تلگرام به گونه‌ای طراحی شده است که اساساً یک پلتفرم پیامرسان ایمن باشد، اما اگر شخصی به تلفن شما دسترسی فیزیکی داشته باشد، رمزگذاری سرتاسر مفید نیست. به همین دلیل است که این برنامه به شما امکان می‌دهد چت‌های خود را با یک رمز عبور و امنیت بیومتریک ایمن کنید.

اگر آیفون دارید، اپلیکیشن تلگرام را راه‌اندازی کنید و روی تب تنظیمات در پایین صفحه ضربه بزنید. روی Privacy and Security و سپس Passcode & Face ID ضربه بزنید. برای قفل کردن برنامه با کد یا Face ID دستورالعمل‌ها را دنبال کنید.

در دستگاه‌های اندرویدی، برنامه تلگرام را راه‌اندازی کنید و روی منوی سه خطی در بالای صفحه ضربه بزنید. روی تنظیمات ضربه بزنید. در قسمت تنظیمات، روی Privacy and Security ضربه بزنید. در نهایت در قسمت Security روی Passcode Lock ضربه بزنید و رمز عبور خود را تنظیم کنید.

منبع: همشهری آنلاین

مجله خبری نیوزلن

مشاهده بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا